۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷
کد خبر: ۶۱۴۲۷۷

حزب الله تلاش برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

حزب الله تلاش برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد
برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس به تلاش های خود برای عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی شتاب بیشتری داده اند.

به گزارش خبرگزاری رسا، برخی از کشورها شورهای حوزه خلیج فارس، به ویژه بحرین تنها به برگزاری کنفرانس اقتصادی در منامه بسنده نکردند بلکه وزیر امور خارجه این کشور در صدد دیدار با همتای صهیونیستی خود است.

افزون بر دیدارهای مقامات خلیج فارس با سران رژیم صهیونیستی، برخی هیاتهای رسانه ای برای دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی عازم قدس شدند.

جنبش حزب الله لبنان همه این اقدامات را که به ضرر مساله فلسطین و قدس شریف است را محکوم می کند و معتقد است این اقدامات سرپوشی سیاسی و رسانه ای برای جنایت های اشغالگران در حق اهالی بیت المقدس است که آخرین مورد آن صبح امروز رقم خورد به گونه ای که بلدوزرهای رژیم صهیونیستی چندین ساختمان را که متعلق به دهها خانواده فلسطینی اهل بیت المقدس در منطقه وادی الحمص در جنوب قدس اشغالی بود را تخریب کردند.

حزب الله این عملیات تخریب را در راستای جنایت جنگی برای کوچاندن فلسطینیان از سرزمینشان و جدا کردن قدس از مناطق اطراف آن و تقویت عملیات توسعه طلبانه شهرک سازی با استفاده از توطئه کشورهای عربی و آمریکا برای حذف مسأله فلسطین می داند.

حزب الله معتقد است ملت مبارز و شکیبای فلسطین ، آماده مقابله با هرگونه تجاوزگری و ساختن آینده درخشان خود است و از سازمان های بین المللی و بشردوستانه می خواهد در کنار این ملت مظلوم بایستد و از ملت کشورهای عربی و اسلامی نیز می خواهد به وظایف خود در قبال فلسطین عمل کند./983/ب

منبع:العالم

ارسال نظرات