۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۲
کد خبر: ۶۱۴۳۸۲
شمخانی:

پشتیبانی از آرمان فلسطین تا پیروزی کامل جریان مقاومت تداوم می‌یابد

پشتیبانی از آرمان فلسطین تا پیروزی کامل جریان مقاومت تداوم می‌یابد
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: اصل بنیادین پشتیبانی از آرمان فلسطین از محکمات انقلاب اسلامی بوده و تا پیروزی کامل جریان مقاومت بر اشغالگران کودک کش تداوم خواهد داشت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، «صالح العاروری» نایب رییس دفتر سیاسی حماس در صدر هیأتی عالیرتبه از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین امروز (سه‌شنبه) با علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفت‌وگو کرد.

شمخانی در این دیدار تاکید کرد: اصل بنیادین پشتیبانی از آرمان فلسطین از محکمات انقلاب اسلامی بوده و تا پیروزی کامل جریان مقاومت بر اشغالگران کودک کش تداوم خواهد داشت.

وی تصریح کرد: برخی کشورهای عربی با وعده‌های مختلف تلاش داشتند تا میان گروه‌های مقاومت و حامیان اصلی فلسطین، اختلاف و شکاف ایجاد کنند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی افزود: طرح موسوم به معامله قرن اقدامی شکست خورده است و همه حامیان فلسطین در سراسر جهان معتقدند که تنها راه پیروزی و احقاق حق مردم، تکیه بر اراده داخلی و مقاومت اسلامی است.

صالح العاروری نائب رییس دفترسیاسی حماس در این دیدار، بیان داشت: دشمنی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی با جمهوری اسلامی و استفاده از ابزار تحریم و تهدید نتوانسته است در اراده راسخ ایران در حمایت از ارمان فلسطین خللی ایجاد کند.

وی افزود: ما به‌عنوان نمایندگان حرکت مقاومت و جنبش حماس همبستگی خودرا با جمهوری اسلامی ایران اعلام و تأکیدمی‌کنیم هرگونه اقدام خصمانه درموردایران درواقع اقدام خصمانه بر ضد فلسطین و جریان مقاومت بوده و ما خود را در خط مقدم حمایت از ایران می دانیم.

محمد قمین
ارسال نظرات