۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۶۱۴۴۵۰
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی:

رهبری به آینده امیدوار هستند | دشمن در پی فاسد کردن جوانان است

رهبری به آینده امیدوار هستند | دشمن در پی فاسد کردن جوانان است
رییس دفتر رهبر انقلاب با بیان این که رهبری به آینده امیدوار هستند، تأکید کرد: یکی از دلایل یشرفت انقلاب حضور جوانان در صحنه بوده و امروز دشمن در پی فاسد کردن حوانان است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی امروز در مراسم تکریم و معارفه رییس بنیاد مستضعفان اظهار داشت: آقای سعیدی‌کیا خدمات ارزشمندی برای کشور و نظام در بنیاد مستضعفان داشته است.

وی ادامه داد: مقام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ معظم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رهبری بارها به موضوع جوانگرایی اشاره کردند و ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گفته‌اند جوانان باید در امور کشور به کار گرفته شوند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی اظهار داشت: مقام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ معظم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رهبری به آینده بسیار امیدوار هستند و هرچه هست به برکت فعالیت جوانان است.

واگذاری 82 هزار سند علوی در 16 استان

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: در طی 5 سال اخیر 82 هزار سند املاک علوی در 16 استان به مساحت 267 میلیون‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مترمربع و به ارزش یک هزار و 649 میلیارد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تومان واگذار شده است.

وی افزود: کسی می‌پرسد این همه ثروت انباشته‌شده کجا بوده است، که باید گفت عمده آن املاکی بوده که رضاخان قلدر زمین کشاورزان و محرومان را به زور تصاحب کرده بود. رضا خان جنون تملک ملک داشت و صاحبان اراضی را مجبور می‌کرد اراضی را به او هدیه کنند.

وی گفت: همین رضاشاه قلدر زمانی که می‌خواست اولین عروسش را (فوزیه) به تهران بیاورد، دستور داد کل دیوارهای اطراف خط ریلی را با گچ سفید کنند.

حجت‌الاسلام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ والمسلمین‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محمدی گلپایگانی اظهار داشت: رضاخان جنایات زیادی داشت و اولین جنایتش مبارزه با اسلام بود، وی در ابتدا قصد عزاداری و سینه زنی داشت اما پس از سفر 40 روزه به ترکیه و آموزش از سوی آتاترک جنایتکار با اسلام مبارزه کرد. با حوزه علمیه قم و همه حوزه‌های علمیه به مبارزه پرداخت و روضه‌خوانی را غدغن کرد.

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: رضاشاه موقوفات را نابود کرد. قتل عام مسجد گوهرشاد را رقم زد و کشف حجاب را در دستورکار قرار داد و اراضی مردم را غصب کرد، اما به برکت انقلاب اسلامی امروز با تلاش بنیاد مستضعفان اراضی به مستضعفان برگشت.

وی گفت: البته پسر رضاشاه هم کم خیانت نکرد. مقابل صحن حرم حضرت معصومه(س) به روحانیت اهانت کرد و منصب مهم نخست‌وزیری را 13 سال به یک بهایی سپرد.

حجت‌الاسلام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ والمسلمین‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محمدی گلپایگانی به حکم رهبر معظم انقلاب به پرویز فتاح اشاره کرد و گفت: رهبری در این حکم به کارگیری جوانان انقلابی را سفارش کرده‌اند. این تدبیر رهبری برای سال‌های آینده است. هرچه هست و هرچه داریم به برکت فعالیت جوانان است. همین انرژی هسته‌ای مرهون تلاش جوانانی است که اهل دعای کمیل و مسجد هستند.

وی افزود: فضای مجازی در پستوی خانه‌های مردم نفوذ کرده است و بدانید خطر جدی است. دشمن می‌خواهد جوانان ما را فاسد کند و خانواده‌ها را از هم بپاشد و تکنولوژی در خدمت غارتگری آمده است.

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: تولید مواد مخدر در کشور همسایه افغانستان افزایش یافته است.

حجت‌الاسلام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ والمسلمین‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محمدی گلپایگانی افزود: جوانگرایی از صدر اسلام سابقه داشته است. امروز رهبری به جوانان اعتماد کامل دارند و در بنیاد و کمیته امداد هم جوانان منشا خدمت و تحرک هستند و گرایش به جوانان باید جزو برنامه‌های قطعی ما باشد.

وی اضافه کرد: رهبری بارها تاکید کرده‌اند به آینده بسیار امیدوارند و اگر کسی آیه یاس بخواند یا ناآگاه است و یا خائن است.

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب به توقیف نفتکش انگلیسی اشاره کرد و گفت: سر انگلیسی‌ها به خاک سائیده شد. همین انگلیس زمانی در کشور ما قدرت بود و شاه بدون اجازه آنها کاری انجام نمی‌داد.

وی به موضوع شجاعت به عنوان یکی از الزامات رهبر اشاره کرد و گفت: مقام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ معظم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رهبری در وجود شریفشان ذره‌ای ترس وجود ندارد و شجاعت در حد اعلا دارند.

حجت‌الاسلام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ والمسلمین‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محمدی گلپایگانی در پایان حکم مقام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ معظم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رهبری را به آقایان فتاح و سعیدی‌کیا را قرائت کرد.

محمد قمین
ارسال نظرات