۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۶۱۴۵۰۵
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

تقویت دین و ایمان از مهمترین نیاز‌های کشور است

تقویت دین و ایمان از مهمترین نیاز‌های کشور است
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، تقویت دین و ایمان را از مهمترین نیاز‌های روز کشور بیان کرد و گفت: امیدبخشی به جامعه از مهمترین مطالبات رهبری است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، شامگاه چهارشنبه، دوم مردادماه در اختتامیه نشست عمومی بیست و ششمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی که با حضور عموم مردم در مهدیه مصلای شهرکرد برگزار شد، با تشکر از حضور همه جانبه مردم در این دوره از طرح خاطرنشان کرد: شکل گیری این محفل علمی، تربیتی و معرفی در استان لطف الهی بود که جای شکرگزاری دارد.

وی با اشاره به موضوع این دوره از طرح با عنوان بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: به لطف الهی پیرامون این بیانیه مطالب تحلیلی خوبی بیان شد که ان شاءالله خروجی آن در قالب یک جلد کتاب خود را نشان می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، تقویت دین و ایمان را از مهمترین نیاز‌های روز کشور بیان کرد و افزود: امیدبخشی به جامعه از مهمترین مطالبات رهبری است که به خوبی در این نشست‌ها مورد توجه قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری همچنین با تشکر از دست اندرکاران برگزاری این طرح تصریح کرد: برنامه ریزی برای اجرای این طرح کار یک روز و یک ماه نیست بلکه از ماه‌ها گذشته دست اندرکاران طرح پیگیر برگزاری هر چه بهتر طرح هستند که جای تشکر دارد.

وی با تشکر از برنامه ریزی خوب مسؤولان دبیرخانه طرح برای فراهم آوردن حضور همه جانبه دستگاه هابی مختلف اجرایی استان در نشست‌ها بیان کرد: به فضل الهی این نشست‌ها آثار خیلی خوبی داشته که ان شاءالله ادامه دار خواهد بود.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه طرح تقویت دارای یک شاکله ثابت است، افزود: به یقین در عرصه اجرا هم دارای ضعف‌هایی هستیم که ان شاءالله با همکاری و حضور هر چه بیشتر جوانان برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه در قالب این طرح ۸۰ نشست معرفتی و بصیرتی در جای جای استان برگزار شد، گفت: به یقین سخنرانی‌های این نشست یک گنجینه گرانبها است که در طول سال از سوی صدا و سیما برای عموم مردم پخش خواهد شد./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات