۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۶۱۶۳۶۶

رونمایی از دو اثر داستانی

رونمایی از دو اثر داستانی
این مراسم با حضور قاسمعلی فراست،‌ امیر دژاکام، مازیار میری،‌ والله نوروزی،‌ اسماعیل باستانی و شیرین بینا برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری رسا، نشست رونمایی از دو کتاب «طلوع روز چهارم»، اثر فاطمه سلیمانی ازندریانی و «حاء مشدد»، اثر عترت اسماعیلی در فرهنگ‌سرای رسانه برگزار می‌شود.
فرهنگ‌سرای رسانه قصد دارد تا در راستای اجرای برنامه‌های کتابی خود مراسم رونمایی از دو اثر «طلوع روز چهارم»، اثر فاطمه سلیمانی ازندریانی و «حاء مشدد»، اثر عترت اسماعیلی را روز سه‌شنبه (۲۲ خردادماه) برگزار کند.

این مراسم با حضور قاسمعلی فراست، امیر دژاکام، مازیار میری، والله نوروزی، اسماعیل باستانی و شیرین بینا برگزار می‌شود.

کتاب «طلوع روز چهارم» تازه‌ترین اثر منتشر شده از فاطمه سلیمانی‌ازندریانی و اثری است داستانی روایی که به شرح ماجرای شکافته شدن دیوار کعبه برای ورود مادر حضرت علی (ع) به درون آن در زمان تولد امیرالمومنین و در ادامه حضور چهار بانوی پاکدامن آسمانی بر بالین او برای کمک به این ولادت آسمانی می‌پردازد.

درباره کتاب «حاء مشدد» نیز باید گفت که این کتاب دوره‌ای از تاریخ را بررسی و روایت می‌کند. رمان با شهادت امام حسن عسگری (ع) آغاز می‌شود و بحبوحه، بحران‌ها و بلوا‌هایی که در آن سال‌ها بر جامعه آن روزگار می‌گذرد را روایت می‌کند؛ به ویژه شیعیان و این که در چه شرایط سختی زندگی می‌کردند.

علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند از ساعت ۱۷ الی ۱۹ روز سه‌شنبه (۲۲ مردادماه) به فرهنگسرای رسانه واقع در خیابان پاسداران، خیابان گل‌نبی، خیابان ناطق، میدان قباء مراجعه کنند. /۹۲۵/د ۱۰۱/ش
منبع: ایبنا
ارسال نظرات