۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۶۱۶۵۳۱
امام جمعه موقت اهواز:

شیخ زکزاکی، الگوی جهاد فرهنگی و تبلیغی است

شیخ زکزاکی، الگوی جهاد فرهنگی و تبلیغی است
امام جمعه موقت اهواز گفت: جهاد شیخ زکزاکی با زبان و منطق است و الگویی در جهاد فرهنگی و تبلیغی برای عدم یأس و ناامیدی خواهد بود.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: یکی از افتخارات شیعیان آن است که هیچ سلاحی جز منطق، استدلال و برهان ندارند و در هیچکدام از گروه‌های تروریستی علی رغم تلاش دشمنان برای درج نام حزب الله و سپاه پاسداران، نامی از شیعیان وجود ندارند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه دشمنان خود به واهی بودن تروریستی خواندن حزب الله و سپاه اذعان دارند، عنوان داشت: شیعیان نیاز ندارند که به حذف فیزیکی افراد بپردازند بلکه منطق و معارف بسیار والای ارزشمند مکتب اهل بیت (ع) را هر جا ارائه کنند با استقبال مواجه می‌شوند که نمونه آن در نیجریه است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده ادامه داد: شیخ زکزاکی برای ترویج مکتب تشیع به مبارزه مسلحانه و عملیات تروریستی دعوت نکرد بلکه با گفتار، منطق و کلام، مؤثر واقع شد هر چند که آزار و اذیت‌های بسیاری متحمل گردید و برای ادامه مداوا نیز با محدویت‌هایی همراه شد.

وی با بیان اینکه معارف اصیل شیعه، با وجود کارشکنی‌ها و مخالفت‌ها گفتمان غالب در جهان خواهد شد، گفت: جهاد شیخ زکزاکی با زبان و منطق است و الگویی در جهاد فرهنگی و تبلیغی برای عدم یأس و ناامیدی خواهد بود.

امام جمعه موقت اهواز عنوان داشت: شیخ زکزاکی در هندوستان، با وجود شیعیان تنها نخواهد ماند و در عین حال یک تحرکی در میان شیعیان هند به وجود خواهد آورد./۹۴۵۶/ت310/ب1
گزیده ای از خبر را میتوانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 6
 
حاتم شرفی
ارسال نظرات