۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۶۱۶۵۶۷

اعلام برنامه‌های مدرسه امام حسن مجتبی در دهه ولایت

اعلام برنامه‌های مدرسه امام حسن مجتبی در دهه ولایت
حجت الاسلام بلادیان، برنامه‌های مدرسه امام حسن مجتبی (ع) اهواز را در دهه ولایت اعلام کرد.
حجت الاسلام سید محمدعلی بلادیان، مدیر مدرسه امام حسن مجتبی (ع) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خم اظهار داشت: در راستای شکرگزاری بر نعمت اعلای ولایت اهل بیت (ع) مدرسه علمیه امام حسن مجتبی (ع) کیانشهر اهواز در نظر دارد، سلسله برنامه‌های متنوعی با کمک مومنان و عاشقان اهل بیت برگزار کند.

مدیر مدرسه امام حسن مجتبی (ع) اهواز با اشاره به برگزاری ده شب ایستگاه صلواتی و پخش شربت و شیرینی عنوان داشت: برگزاری دو جشن شب و شام عید غدیر، اجرای تواشیح و سرود، سخنرانی، مسابقه، نورافشانی، اهدای جوایز و آماده سازی سفره اطعام جزو برنامه‌های مدرسه در دهه ولایت است.

این مقام مسؤول ادامه داد: پخش کتاب و بروشور و سی دی با محتوای غدیر و ولایت امیرالمومنین علی (ع) و برنامه ریزی برای معاینه صلواتی توسط پزشکان متدین در ایام جشن ولایت دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام بلادیان تهیه پایه پرچم و نصب آن در خیابان اصلی منطقه برای فضاسازی منطقه در تمامی ایام مذهبی و ملی همراه با پرچم شاد و مذهبی را دیگر اقدام مدنظر مدرسه برشمرد و گفت: دوره اصول تربیت فرزند در ایام جشن ولایت به صورت رایگان برای خانواده‌ها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی با تخفیف ویژه اعلام کرد: مدرسه آماده دریافت هدایا و نذورات خیران و مؤمنان برای پاسداشت باشکوه ایام غدیر است./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات