۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۶۱۶۶۳۶
برادر میترا استاد:

بدون هیچ معامله‌ای نجفی را بخشیدیم

بدون هیچ معامله‌ای نجفی را بخشیدیم
برادر میترا استاد در صفحه ی خود نوشته است: «آقای محمدعلی نجفی را بخشیدیم و از خون عزیزمان گذشتیم و خرسندیم که هیچ معامله‌ای با خون آن بزرگوار نکردیم.»

به گزارش خبرگزاری رسا، مسعود استاد، برادر میترا استاد، در پیامی اینستاگرامی از بخشیدن «محمد علی نجفی» با پا درمیانی بزرگان کرمانشاه و وکلای پرونده نوشت. او در پیام خود ضمن ارائه توضیحاتی درباره خود نوشته است: «از خون عزیزمان گذشتیم و خرسندیم که هیچ معامله‌ای با خون آن بزرگوار نکردیم.» متن کامل پیام او به شرح زیر است:

و اما در مورد خودم که روزی سردار گمنام و روزی سردار سپاه نام گرفتم، می‌گویم که الان نه شغلی دارم و نه رسمی که از کسی گرفته باشم. فقط فرزند روستازاده‌ای به نام کاکابرار از دیار کرمانشاهانم. از کودکی از پدر و مادرم مهرورزی آموختم و تا درجه دکتری تخصصی هواوفضا در معتبرترین دانشگاه‌های کشور و بدون رانت تحصیل کردم. در بهمن سال ۹۳ خانه هواوفضای ایران را در شهرداری تهران تأسیس نمودم و الان نیز فقط مدرس دانشگاه هستم.

و اما در آخر داستانمان به واسطه پادرمیانی بزرگان کرمانشاه و کشور و همچنین وکلای عزیزمان آقای مسعود افرازه و محمود حاجلویی، پدرم، مادرم و مهیارمان آقای محمدعلی نجفی را بخشیدیم و از خون عزیزمان گذشتیم و خرسندیم که هیچ معامله‌ای با خون آن بزرگوار نکردیم و امیدوارم آقای محمد علی نجفی در این چند صباح باقی مانده، به دور از سیاست، به تزکیه نفس بپردازد. اجر همه خیرخواهان و هدایت همه بدخواهان به راه راست را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم./1360//101/خ

ارسال نظرات