۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۶۱۶۹۱۰
از تهاجم تا تزلزل فرهنگی(2)

هدایت کنشگران اجتماعی و فضای مجازی نیازمند شبکه‌سازی جبهه انقلاب

هدایت کنشگران اجتماعی و فضای مجازی نیازمند شبکه‌سازی جبهه انقلاب
کارشناس ارتباطات گفت: شبکه‌سازی یکی از چیزهایی است که نه تنها در حوزه عفاف و حجاب انجام ندادیم، در مسائل دیگری نیز از آن غفلت کردیم و نتوانستیم کاری را جلو ببریم.

خدیجه خدابنده، کارشناس رسانه و ارتباطات، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به فعالیت‌ گسترده‌ای که در حوزه حجاب صورت گرفته است، گفت: همایش‌ها، نشست‌ها و سمینارهای زیادی در کف جامعه برای عفاف و حجاب برگزار شده است؛ اما تاثیر زیادی در بین دختران و مادران نسل امروز نگذاشته است و این حلقه گمشده و واسطی است که باید به دنبال آن باشیم.

وی توضیح داد: شبکه‌سازی یکی از چیزهایی است که نه تنها در حوزه عفاف و حجاب انجام ندادیم، در مسائل دیگری نیز از آن غفلت کردیم و نتوانستیم کاری را جلو ببریم و به جرأت می‌توانم بگویم که جزیره‌ای کار کردن و پراکندگی باعث شده است که کارها کمتر به چشم بیاید و در خیلی از مسائل گویا اصلا وجود ندارد.

کارشناس حوزه رسانه با تاکید بر جایگاه کنشگری اجتماعی عنوان کرد: هر شهروند یک کنشگر اجتماعی است که در فضای مجازی در حال فعالیت است، این فرد مجازی در دنیای واقعی هم کنشگری دارد. در حوزه فضای مجازی با شبکه‌سازی و اتحاد جبهه ‌خودمان می‌توانیم گفتمان را شکل بدهیم.

وی تأکید کرد: نباید شبکه‌سازی را رها کرد و اگر بتوانیم با اتصال نقاط مختلف کشور به همدیگر جلو برویم، به توفیقاتی دست پیدا می‌کنیم که ثمرات آن قطعا به نفع جریان انقلابی است.

گفتنی است که گفت‌وگوی تفصیلی با خانم خدابنده به زودی در خبرگزاری رسا منتشر می‌شود. /882/ت302/س

ارسال نظرات