۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۶۱۷۱۰۰
حجت الاسلام موسوی لارگانی خطاب به دولتمردان:

به جای بازی با الفاظ به درد و مشکلات مردم رسیدگی کنید

به جای بازی با الفاظ به درد و مشکلات مردم رسیدگی کنید
عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی از عملکرد و سخنان رییس جمهور و دولتمردان انتقاد کرد و خواستار رسیدگی مسؤولان به مشکلات مردم شد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه ۲۷ مردادماه سال ۹۸ در صحن علنی پارلمان و در نطق میان دستور خود پس از تبریک فرا رسیدن عید غدیرخم، گفت: اگر نظام جمهوری اسلامی ایران در ۴۰ سال اخیر در مسیر خود باقی مانده، تنها به دلیل وجود مقام ولایت و عمل به دستورات ایشان است.

وی ادامه داد: دشمن امروز از تبدیل شدن جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک الگو در منطقه واهمه دارد و به همین دلیل تلاش می‌کند با ترفند مذاکره، باب نفوذ خود را در این کشور باز کند. متاسفانه در همین فضا شاهد هستیم که شخص رییس‌جمهور نیز به ادامه برجام و امکان توفیق یافتن کشور در این موضوع تاکید می‌کند.

این عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از برخی سخنان و اقدامات رییس جمهور، بیان داشت:‌ای کاش آقای رییس‌جمهور لباس روحانیت به تن نداشت تا با عملکرد بد خود مردم را بیش از این به روحانیون بدبین نمی‌کرد. رییس‌جمهور باید در کلام و بیان خود زیرک باشد، نه اینکه با اظهارات خود مشکل‌سازی کند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی گفت: رییس‌جمهور فرانسه ایجاد پل ارتباطی مذاکره با ایران را تنها یک ترفند خوانده، اما هنوز شاهد هستیم دولتمردان دم از مذاکره با ظرف مقابل می‌زنند.

وی در ادامه با خطاب قرار دادن محمود واعظی رییس دفتر رییس‌جمهور، بیان داشت: آقای واعظی امروز موضوع رفراندوم در کشور را مطرح می‌کنند، بنده به ایشان می‌گویم اگر شجاعت دارید عملکرد دولت خود را به رفراندوم بگذارید، هرچند بنده معتقدم دولت خسته روحانی باید تا پایان کار در مسند بماند و خود همین دولت شرایط را بهبود ببخشد.

نماینده مردم فلاورجان در پارلمان تصریح کرد: دولت با الفاظ بازی نکند، برای مردم کاری انجام بدهد.

وی با هشدار در خصوص نفوذ نوعی از ولنگاری فرهنگی در بدنه دولت، بیان داشت: ساختار دولت با ولنگاری فرهنگی مواجه شده است. امروز دولت علیرغم شعار جوانگرایی و شفافیت، دست به جوان زدایی می‌زند و در همین راستا مدیر جوان سازمان بازنشستگی کشور، آقای میعاد صالحی را با اعمال فشار به شخص وزیر، برکنار می‌کند.

برخی از مستاجران چادرنشین شده‌اند

وی ظهور احمد عراقچی و سالار آقاخانی را برآمده از نگاه رانتی و سفارشی در دولت خواند و گفت: متاسفانه امثال آقای سیف که مسبب ظهور افراد فاسد هستند، به جای دادگاهی شدن، در دولت سمت مشاور می‌گیرند. این نگاه در سایر بنده‌های دولتی نیز وجود دارد، برای مثال مدیران آقای رحمانی در وزارت سمت نیز در بسیاری از موارد به دنبال صاف کردن جاده برای لیست‌های انتخاباتی دولت هستند.

حجت الاسلام موسوی لارگانی تاکید کرد: امروز مستاجران وضعیتی پیدا کرده‌اند که برخی از آن‌ها به چادرنشینی رو آورده‌اند.

گفتنی است رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان در پایان از وضعیت بد آب در استان اصفهان و بی توجهی دولت به شدت انتقاد کرد. /۸۵۶/پ202/ق
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
خدا حفظشون كنه
1
0