۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۶۱۷۵۱۱
استاندار قم در دیدار آیت الله مکارم خبر داد؛

ثبت ملی نیمه شعبان به عنوان بزرگ ترین اجتماع مهدی یاوران

ثبت ملی نیمه شعبان به عنوان بزرگ ترین اجتماع مهدی یاوران
استاندار قم از ثبت ملی نیمه شعبان به عنوان بزرگ ترین اجتماع مهدی یاوران تشیع خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، بهرام سرمست استاندار قم عصر امروز در آستانه هفته دولت با حضرت آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار که در مدرسه امام سجاد(ع) برگزار شد، استاندار قم گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده در استان ارائه کرد.

وی رهنمودهای مراجع تقلید و علما را سرمایه ای ارزشمند برای مسؤولان و مدیران استان دانست و تاکیدات آنان را در حل مسائل اجرایی گره گشا توصیف کرد.

استاندار قم در ادامه از ثبت ملی نیمه شعبان به عنوان بزرگ ترین اجتماع مهدی یاوران شیعه خبر داد و گفت: با پیگیری هایی که صورت گرفت، این اتفاق امسال صورت پذیرفت و سالروز میلاد منجی عالم بشریت به عنوان بزرگ ترین اجتماع مهدی یاوران تشیع ثبت ملی شد..

وی ادامه داد: برای راهپیمایی غدیر نیز برنامه ریزی خوبی صورت گرفت و بحمدلله این مراسم معنوی نیز با حضور باشکوه و پرشور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

استاندار قم همچنین از اختصاص زمینی به مساحت 96 هکتار در ابتدای عوارضی قم ـ تهران به منظور احداث شهرک زائر خبر داد و گفت: در صورت عملیاتی شدن این طرح، پروژه مونوریل قم نیز از حالت رکود خارج و شهرک زائر را به حرم کریمه اهل بیت(ع) متصل خواهد کرد.

بر اساس گزارش رسا، استاندار قم در روز عید غدیر نیز با برخی از مراجع و علما و شخصیت های حوزوی دیدار و گفت وگو کرده بود. /924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
آقای سرمست خدمات بسیار خوبی را در قم پایه ریزی و پیگیری می کنند
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
استاندار قم سخنران پيش از خطبه هاي نماز جمعه اين هفته قم
استاندار قم در آستانه هفته دولت، سخنران پيش از خطبه های نماز جمعه اين هفته قم خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی استانداری قم، دكتر بهرام سرمست استاندار قم در جمع نمازگزاران نماز عبادی سياسي جمعه اين هفته قم (اول شهريور)، به تشريح دستاوردها و برنامه های دولت خواهد پرداخت.
گفتنی است هفته دولت( 2 الی 8 شهريور)، فرصت مناسبی براي تبيين عملكرد و گزارش دهی به مردم از سوی دولتمردان و مديران دستگاه های دولتی می باشد
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
صبح، سرمست از شراب روشنی است
صبح، لبخند گل بوییدنی است
در گلستان بهار عاشقی
رویش خورشید زیبا دیدنی است...
1
0