۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۱
کد خبر: ۶۱۷۵۹۸
حجت الاسلام رضایی تهرانی:

ولایت کلید ورود به توحید است

ولایت کلید ورود به توحید است
سخنران حرم مطهر رضوی گفت: راه رسیدن به توحید نبوت و راه رسیدن به نبوت ولایت بوده و نداشتن ولایت گمراهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام رضایی تهرانی، کارشناس مذهبی پنجشنبه شب در جمع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی سعادت انسان را در گرو پذیرش امامت و ولایت عنوان کرد.

وی شکستن نفس را لازمه ایجاد تغییر در روح برای نزیک شدن به خداوند متعال بیان و اظهار کرد: اگر کسی همه کارهایش خدایی باشد از هر عذابی در امان بوده، هیچ شکستی ندارد، چنین کسی می گوید آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند چون خدا را می بیند نه کدخدا را.

حجت الاسلام رضایی تهرانی افزود: اگر کسی کدخدا را ببیند، این کدخدا هر روز یک ساز زده و وقتی کار خود را پیش برد وی را مضحکه می کند اما اگر به خدا تکیه کردید هیچ تحریم و تهدیدی به شما اثر ندارد.

سخنران حرم مطهر رضوی با بیان این که ولایت کلید ورود به توحید است، گفت: انسان با امیرالمومنین(ع) همه چیز را دارد چون توحید قلعه امان خدا است و اگر در توحید وارد شویم از عذاب الهی در امان هستیم، راه رسیدن به توحید نبوت و راه رسیدن به نبوت ولایت بوده و نداشتن ولایت گمراهی است.

کارشناس مذهبی خاطرنشان کرد: غدیر در عصر غیبت ولایت فقیه است و بالاترین درس از حضرت موسی بن جعفر(ع) پذیرش ولایت است.

وی فاصله از ولایت را موجب تباهی دنیا و آخرت بیان و ابراز کرد: اگر در هر حوزه ای شکست می خوریم به این خاطر است که از معارف الهی و عصمت و طهارت فاصله گرفته ایم، وقتی از ولایت فاصله بگیرم نه تنها آخرت بلکه دنیای ما نیز خراب می شود./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات