۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۶۱۷۶۱۸
با حضور بیش از ۵۰۰ مبلغ؛

همایش طلایه داران هدایت در مشهد برگزار شد

همایش طلایه داران هدایت در مشهد برگزار شد
همایش طلایه داران هدایت ویژه محرم ۱۴۴۱ با حضور بیش از ۵۰۰ مبلغ در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همایش طلایه داران هدایت ویژه محرم 1441 با حضور بیش از 500 مبلغ حسینی امروز در اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.

حجت الاسلام علی کریم پور، رییس اداره تبلیغات مشهد در حاشیه این همایش در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: بیش از 500 مبلغ در این همایش حضور دارند و در ایام محرم جهت انجام رسالت تبلیغی به سطح استان و بیش از 21 استان کشور اعزام می شوند.

وی این همایش را جهت توانمندسازی مبلغی عنوان و اظهار کرد: در این همایش با استفاده از کارشناسان متخصص و کارگاه های آموزشی به بحث های مختلف پرداخته تا این مبلغین کارآمدتر و روزآمدتر به انجام رسالت تبلیغی خود بپردازند.

حجت الاسلام کریم پور خاطرنشان کرد: این همایش با همکاری معاونت تبلیغ آستان قدس رضوی، معاونت تبلیغات حوزه علمیه خراسان رضوی، دفتر تبلیغات اسلامی و اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.

گفتنی است، در این همایش حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه، در مورد ظرفیت های حوزوی و تهدیدهای فرهنگی؛ حجت الاسلام فلاح، استاد حوزه علمیه قم در مورد رسالت مبلغان و گام دوم انقلاب و حجت الاسلام صابری تولایی، عضو اتاق فکر تبلیغ مجازی تبلیغات اسلامی در خصوص موضوع شناسی تبلیغ محرم به ایراد سخن پرداختند./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات