۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۶۱۷۸۷۱
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران:

مشکلات اقتصادی کشور با رونق تولید رفع خواهد شد

مشکلات اقتصادی کشور با رونق تولید رفع خواهد شد
حجت الاسلام والمسلمین جلالی گفت: مشکلات اقتصادی کشور با رونق تولید و حمایت از تولید کننده داخلی رفع خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی مسؤولان شهرستان فریدونکنار با گرامیداشت هفته دولت، بر ضرورت بهره گیری دولت از همه ظرفیت‌ها به منظور رفع مشکلات اقتصادی تأکید کرد.
 
وی با بیان این که در حال حاضر یکی از بهترین راه‌های کاهش اثرتحریم‌ها و مشکلات اقتصادی در کشور رونق تولید داخلی است، افزود: در این راستا وظیفه دولت به عنوان مسؤول اجرایی کشور بسیار بیشتر از سایر قوا است.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی با اشاره به این که با حمایت از تولید داخل بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور به حداقل خواهد رسید، خاطرنشان کرد: مشکلاتی که امروز در سایه تحریم‌ها و برخی سوء مدیریت‌ها در کشور به وجود آمده را می‌توان با حمایت از تولید داخل کاهش داد.
 
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که حمایت از تولید باید از حالت شعار به عمل تبدیل شود، تصریح کرد: ظرفیت‌های بسیار بالایی در کشور وجود دارد که با بهره گیری از آن‌ها می‌توان از مشکلات عبور کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران به دیدار اخیر هیأت دولت با مقام معظم رهبری اشاره کرد و با بیان این که ایشان در این دیدار بار دیگر دغدغه‌های اقتصادی و فرهنگی خود را به دولت اعلام کردند، گفت: دولت باید از همه توان اجرایی خود در جهت رفع این دغدغه‌ها به کار گیرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی با بیان این که بخش مهمی از مشکلات اقتصادی کشورناشی از عدم مدیریت صحیح است، خاطرنشان کرد: باید مدیریت جهادی و انقلابی می‌توان بسیاری از مشکلات اقتصادی را کاهش داد.
 
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت برخورد جدی با مفسدان اقتصادی درکشور تأکید کرد و گفت: مبارزه جدی و مستمر با مفاسد اقتصادی مهم‌ترین خواسته مردم از مسؤولان ذیربط است.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی با اشاره به این که مشکلات اقتصادی کشور با رونق تولید و حمایت از تولید کننده داخلی رفع خواهد شد، بیان داشت: مسؤولان باید با حمایت از طرح‌های داخلی مسیر اقتصاد کشور را از وابستگی به نفت تغییر دهند./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات