۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۶۱۸۹۵۲
مدیرکل اوقاف لرستان:

پیام قیام سیدالشهدا جلوگیری از کمرنگ شدن ارزش ها است

پیام قیام سیدالشهدا جلوگیری از کمرنگ شدن ارزش ها است
مدیرکل اوقاف لرستان با اشاره به هدف قیام امام حسین برای احیای ارزش های اسلامی گفت: پیام این قیام این است که جلوی کمرنگ شدن ارزش ها گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا خرم آباد، حجت الاسلام محمد طباطبایی، مدیرکل اوقاف لرستان، صبح امرزو در مراسم تجمع لبیک یا حسین(ع) که در امامزاده جعفر(ع) بروجرد برگزار شد، گفت: فلسفه قیام امام حسین(ع) برای احیای ارزش های اسلامی بود.

حجت الاسلام طباطبایی عنوان کرد: امروز باید تلاش کرد این ارزش ها همچنان در جامعه پر رنگ بمانند و جلوی رواج ضدارزش ها گرفته شود.

وی افزود: امروز می بینیم که با وجود اینکه ۱۴۰۰ سال از واقعه کربلا می گذرد و مؤمنین با شور و شعور و حرارت بیشتر به عزاداری اباعبدالله الحسین می پردازند، از ویژگی مؤمنان ذکر حسین است.

مدیرکل اوقاف لرستان با اشاره  به اینکه سیدالشهدا وقتی دید اسلام در خطر است و ارزش های اسلامی یکی یکی به فراموشی سپرده می شود، سکوت نکرد و قیام کرد، افزود: این حرکت سیدالشهدا برای ما پیام دارد و اگر مسلمانان دیدند که به حق عمل نمی شود، باید قیام کنند.

وی افزود: وقتی مسلمانی ببیند ارزش های اسلامی یکی یکی از بین می رود و به فراموشی سپرده می شود و چیزهای دیگر ارزش می شود، نباید ساکت بنشیند.

حجت الاسلام طباطبایی خاطرنشان کرد: اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر، حجاب و عفاف، ازدواج و تشکیل خانواده از جمله ارزش هایی هستند که باید در جامعه تبیین و ترویج شوند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات