۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵
کد خبر: ۶۱۹۲۰۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

مبلغان و هیئات استان بوشهر زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی را فراهم می‌کنند

مبلغان و هیئات استان بوشهر زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی را فراهم می‌کنند
حجت‌الاسلام سروستانی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت ۲۰۰۰ مبلغ و هیئت مذهبی استان در مجالس محرم امسال در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از فعالیت ۲۰۰۰ مبلغ و هیئت مذهبی استان در مجالس محرم امسال در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه خبر داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این نشست به تشریح فعالیت‌های تبلیغات اسلامی استان در حوزه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و به‌ویژه مواد مخدر پرداخت.

وی انجام فعالیت‌های آموزشی ویژه اقشار تاثیرگذار و استفاده از ظرفیت شبکه تبلیغی و هیئات مذهبی در فصول تبلیغی جهت کاهش آسیب های اجتماعی را از محورهای فعالیت تبلیغات اسلامی استان برشمرد.

حجت‌الاسلام سروستانی با اشاره به فعالیت‌های آموزشی جهت افراد تاثیرگذار اضافه کرد: این فعالیت‌ها در قالب کارگاه‌های آموزشی و در جهت تربیت اساتید در راستای کمک به اقشار آسیب‌پذیر در حوزه پیشگیری از مواد مخدر برگزار شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: ۱۲۰ روحانی در قالب طرح استقرار و پایگاه‌های فرهنگی در ۱۲۰ نقطه استان بوشهر حضور دارند و از طریق ارتباط فعال با ادارات، مردم و تعامل با کمپ‌های ترک اعتیاد در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند.

حجت‌الاسلام سروستانی اظهار داشت: متناسب با هر مناسبت به‌ویژه ماه‌های محرم و صفر مبلغین در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی و به‌ویژه فرهنگ‌سازی جلوگیری از مصرف مواد مخدر فعالیت می‌کنند و زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه در بحث اعتیاد را فراهم می‌کنند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره فعالیت ۱۲۰۰ هیئت مذهبی و ۸۰۰ مبلغ و واعظ و خطیب در شبکه تبلیغی اظهار داشت: با استفاده از فرصت محرم وظیفه سنگینی در بحث شناخت معروف‌ها و مبارزه با منکرات جامعه مذهبی داریم که وظیفه ما تبلیغ و ارتباط با مردم در جهت مبارزه با منکرات است./1350/د102/ب1

ارسال نظرات