۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۶۱۹۴۶۶
آیت الله شاهچراغی:

دولت گام سوم کاهش تعهدات برجامی را با قدرت بردارد

دولت گام سوم کاهش تعهدات برجامی را با قدرت بردارد
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: دولتمردان در مقابل بدعهدی دشمنان ملت ما، گام سوم کاهش تعهدات برجامی را با قدرت بردارند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه‌های بصیرت افزای نماز جمعه این هفته سمنان و در جمع عزاداران سید و سالار شهیدان، با اشاره به بدعهدی‌های غربی‌ها در قبال تعهدات خود در برجام، اظهار داشت: متأسفانه امروز توافق برجام حیات واقعی ندارد و از آن تنها نامی باقی مانده است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه ملت آگاه و غیور ایران در این برهه حساس نیز همچون گذشته پشتیبان نظام اسلامی خواهند بود، تأکید کرد: دولتمردان در مقابل بدعهدی دشمنان ملت ما، گام سوم کاهش تعهدات برجامی را با قدرت بردارد و غنی سازی و فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای کشور را از سربگیرند.

امام جمعه سمنان در بخش دیگری از سخنان خود بخش مهمی از دغدغه‌های مردم را مرتبط با اقتصاد و مفاسد اقتصادی دانست و ضمن تقدیر از تلاش مؤثر قوه قضائیه در مقابله با مفسدان، گفت: مردم و مسؤولان همه بخش‌های جامعه همه باید در عمل حامی قوه قضائیه در راه ریشه کن نمودن مفاسد اقتصادی در جامعه باشند.

آیت الله شاهچراغی در آستانه فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ظالم را یکی از مهمترین پیام‌های نهضت کربلا عنوان و تصریح کرد: سیدالشهدا (ع) در سیره عملی خود هرگونه سازش با دشمن مردود دانست و به ما یاد داد که مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است.

گفتنی است، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم ۱۷ شهریور در هجوم دژخیمان رژیم منحوس شاهنشاهی و تبیین نقش فرهنگ شهادت در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دیگر کشور‌های منطقه از دیگر بخش‌های خطبه‌های امروز نماز جمعه سمنان بود./۹۷۷/پ210/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات