۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۶۱۹۷۲۶

تحصیل ۸۴ طلبه در مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز

تحصیل ۸۴ طلبه در مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز
مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز از آغاز سال تحصیلی در این مدرسه از دوم شهریور خبر داد و گفت: هم اکنون ۸۴ طلبه در حال تحصیل هستند.

حجت الاسلام روح الله سراوندی، مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به آغاز سال تحصیلی در مدارس علمیه بیان داشت: امسال در این مدرسه علمیه 14 طلبه جدیدالورود پذیرش شدند.

وی به مراحل نام نویسی داوطلبان ورود به حوزه علمیه الیگودرز و برگزاری دوره های گزینشی اشاره کرد و افزود: پس از پایان مهلت نام نویسی و برگزاری دوره مصاحبه ورودی و تحقیق میدانی در نهایت از بین 27 داوطلب، 14 نفر جذب مدرسه علمیه مهدیه شد.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با اشاره به آغاز سال تحصیلی از دوم شهریور ماه جاری در این مدرسه گفت: هم اکنون طلاب جدیدالورود در کنار دیگر طلبه ها مشغول تحصیل و فراگیری علوم دینی هستند.

وی ابراز امیدواری کرد که طلبه های جدیدالورود بتوانند با بهره مندی از فرصت هایی که در حوزه در اختیار دارند نهایت استفاده را در زمینه رشد علمی و اخلاقی به کار بگیرند.

حجت الاسلام سراوندی بیان کرد: هم اکنون 84 طلبه برادر در حوزه علمیه مهدیه الیگودرز در پایه های تحصیلی یک تا هفت در حال تحصیل هستند.

وی خاطرنشان کرد: تحصیل در حوزه فرصتی مناسب برای رشد و شکوفایی استعداد طلاب بوده و امید است طلبه ها بتوانند با پیمودن مسیر رشد و ترقی در حوزه و موفقیت در انجام رسالت طلبگی در آینده کشور نقش آفرین باشند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات