۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸
کد خبر: ۶۱۹۷۹۸
در راستای پاسخگویی به شبهات عاشورا صورت گرفت؛

حضور پررنگ طلاب مدرسه سفیران ولی عصر اهواز در مناطق حاشیه‌ای

حضور پررنگ طلاب مدرسه سفیران ولی عصر اهواز در مناطق حاشیه‌ای
حجت الاسلام موسوی گفت: منبر و عزاداری‌های مناطق محروم و حاشیه‌ای با محوریت پاسخگویی به شبهات مطرح شده درباره عزاداری در حال انجام است.
حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه سفیران ولی عصر (عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فعالیت‌های تبلیغی گروهی و فردی طلاب مدرسه در ماه محرم و صفر عنوان داشت: یکی از فعالیت گروهی، برپایی نمایشگاه دربرگیرنده غرفه‌های پاسخگویی به مسائل شرعی، اعتقادی، تصحیح نماز و مشاوره خانواده است و تلاش کردیم تا ارتباط روحانیت با مردم و عزادران افزایش پیدا کند.

مدیر مدرسه سفیران ولی عصر (عج) اهواز با بیان اینکه نمایشگاه تا دهه اول محرم برپا است، خاطرنشان کرد: نیمی از مساجد اهواز به وسیله طلاب مدرسه، مدیریت فرهنگی و تبلیغی می‌شوند ضمن اینکه در شهرستان‌ها نیز با تعطیلی دروس، مبلغان حضوری پررنگ در برگزاری مجالس و منابر سخنرانی دارند.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه عزاداری بر اباعبدالله الحسین (ع)، محور اصلی فعالیت‌های تبلیغی طلاب مدرسه است، ادامه داد: با توجه به حوادث اخیر جهان اسلام به ویژه در کشور، بحث درباره انقلاب و نظام اسلامی از دیگر محور‌های سخنرانی‌ها و منابر روحانیت و مبلغان مدرسه است.

وی با اشاره به فعالیت‌های تبلیغی در مناطق حاشیه‌ای گفت: منبر و عزاداری‌های مناطق محروم و حاشیه‌ای با محوریت پاسخگویی به شبهات مطرح شده درباره عزاداری در حال انجام است./۹۴۵۶/ت310/ب1
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 5
حاتم شرفی
ارسال نظرات