۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۶۱۹۸۶۷
سید حسن نصرالله:

امام خامنه‌ای فرمانده خیمه‌گاه است

امام خامنه‌ای فرمانده خیمه‌گاه است
دبیر کل حزب‌الله لبنان، رهبر انقلاب اسلامی را فرمانده خیمه‌گاه نامید و خطاب به او گفت «فرزند حسین،‌ تو را مقابل آمریکا و اسرائیل تنها نمی‌گذاریم».

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت السلام سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان دوشنبه شب در سخنرانی خود به مناسبت ایام محرم، تأکید کرد که مقاومت رهبر انقلاب اسلامی را فرمانده خیمه‌گاه خود می‌داند و جمهوری اسلامی ایران را در برابر فشار آمریکا و رژیم صهیونیستی تنها نمی‌گذارد.

به گزارش شبکه «المنار»، نصرالله در شب عاشورای محرم ۱۴۴۱ هـ.ق، گفت: ما در دل نبردی بزرگ هستیم و آمریکا و اسراییل تلاش می‌کنند خیمه‌گاه ما را محاصره کنند.

نصرالله توضیح داد، «فرمانده خیمه‌گاه امروز ما، امام خامنه‌ای است و مرکز خیمه، جمهوری اسلامی ایران است و آمریکا تلاش می‌کند آن را محاصره کند».

دبیر کل حزب الله با اشاره به زمان سخنانش که در شب عاشوراست گفت، «امشب و فردا به [دونالد] ترامپ و [بنیامین] نتانیاهو می‌گوییم و خواهیم گفت که ما قومی هستیم که نه محاصره نه تحریم، نه فقر و نه گرسنگی، هیچ یک اراده ما را سست نمی‌کند».

نصرالله افزود: به امام خامنه‌ای می‌گوییم که [ای] پسر حسین، تو را مقابل آمریکا و اسراییل تنها نمی‌گذاریم.

 

در ماه‌های گذشته دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش گسترده‌ای کرده‌اند تا با اعمال فشار اقتصادی و جنگ روانی به حزب الله در لبنان از یک سو، و به جمهوری اسلامی ایران از سویی دیگر، نیروهای مقاومت را به عقب‌نشینی وادارند.

حزب‌الله لبنان همواره تأکید کرده است که در صورتی که اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران صورت گیرد، تمام منطقه درگیر می‌شود و نیروهای مقاومت به آن پاسخ می‌دهند.

ارسال نظرات