۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۶۱۹۹۹۷

۲۳ شهریور، آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه المهدی اهواز

۲۳ شهریور، آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه المهدی اهواز
حجت الاسلام عساکره با اشاره به عدم پذیرش در سال تحصیلی جدید، گفت: ۲۳ شهریور، آغاز سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه المهدی اهواز است.
حجت الاسلام علی عساکره، معاون آموزش مدرسه علمیه المهدی (عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه سال تحصیلی جدید از ۲۳ شهریورماه در مدرسه آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: امسال با توجه به نرسیدن مراجعه کنندگان به حد نصاب پذیرش صورت نگرفت.

معاون آموزش مدرسه علمیه المهدی (عج) اهواز راه اندازی کارگاه‌های ویژه مباحث نحوی را اهم فعالیت‌ها در سال تحصیلی جدید برشمرد و گفت: این کارگاه در راستای تقویت مباحث نحوی برای همه پایه‌ها است هر چند که ۴۰ درصد طلاب معدلی بالاتر از ۱۶ داشتند که در تابستان دروس ارتقایی برای شان برگزار شد.

حجت الاسلام عساکره با بیان اینکه نزدیک به ۷۰ طلبه در پایه‌های دوم تا هشتم به تحصیل می‌پردازند، بیان داشت: دوره رویش‌های انقلاب در تابستان از سوی معاونت تبلیغ مدرسه برگزار شد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری دوره «تبلیغ در اربعین» اظهار داشت: این دوره با همکاری بنیاد فقه و معارف اهل بیت (ع) زیر نظر آیت الله شاهرودی در قالب روزانه ۳ کلاس با حضور ۸۰ طلبه در مشهد مقدس برگزار و در پایان دوره گزارش‌هایی پیرامون کیفیت برگزاری از طلاب خواسته شد.

معاون آموزش مدرسه علمیه المهدی (عج) اهواز عنوان داشت: طلاب و روحانیان شاغل در مدارس کوی علوی، کوت عبدالله و زرگان از جمله مدارس علمیه امیرالمؤمنین، علی بن ابی طالب و المهدی (عج) اهواز در دوره شرکت کردند./۹۴۵۶/ت310/ب1
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 7
حاتم شرفی
ارسال نظرات