۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۶۲۰۱۲۸
همزمان با ایام عزاداری ماه محرم صورت گرفت؛

قدردانی نماینده ولی فقیه در کردستان از پلیس برای برقراری امنیت عزاداران

قدردانی نماینده ولی فقیه در کردستان از پلیس برای برقراری امنیت عزاداران
حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌ شاهرودی گفت: عملکرد پلیس در برقراری امنیت عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) در سطح استان قابل تحسین بود.

به گزارش خبرگزاری رسا به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ضمن تقدیر از عملکرد فرماندهی انتظامی استان، اظهار داشت: عملکرد پلیس در برقراری امنیت عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) قابل تحسین بود.

وی افزود: امنیت سوگواری و عزاداری ماه محرم به‌ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی امسال همچون سال‌های گذشته بسیار مطلوب بود و این جز با تلاش و زحمات شبانه‌روزی پلیس و دیگر دستگاه‌های امنیتی به ارمغان نیامده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: تدابیر امنیتی فرماندهی انتظامی کردستان در تمهیدات ترافیکی و انتظامی نظم خاصی به برگزاری مراسم عاشورای حسینی امسال داده بود که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به اینکه مردم و مسئولان از عملکرد پلیس استان در برقراری امنیت کردستان رضایت کامل دارند، گفت: مردم قدردان امنیت هستند و هرگز این نعمت بزرگ را فراموش نمی‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرودی بیان کرد: امروز پلیس ایران اسلامی با حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری، تبعیت از ارزش‌های دینی و اخلاقی و با تلاش و سخت‌کوشی با تأسی از فرهنگ عاشورا و ارزش‌های ناب اسلامی مقتدرانه در مسیر تأمین امنیت و آرامش و اتحاد و یکدلی گام بر می‌دارد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های شهیدان برشمرد و تاکید کرد: همه باید با تمام توان، راه و رسم شهدا را در جامعه ترویج داده و سیره و روش شهدای کربلا و دفاع مقدس را به‌خوبی به اقشار مختلف به‌ویژه نوجوانان و جوانان معرفی کنیم./1350/د102/ب1

ارسال نظرات