۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۶۲۰۲۲۹
آیت الله طباطبایی نژاد:

جبهه مقاومت عامل هراس رژیم صهیونیستی است

جبهه مقاومت عامل هراس رژیم صهیونیستی است
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه تقویت جبهه مقاومت به منظور مقابله با رژیم صهیونیستی است، گفت: قدرت و اقتدار جبهه مقاومت سبب هراس رژیم صهیونیستی گشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان، با اشاره به کشتار مردم مظلوم فلسطین در اردوگاه‌های صبرا و شتیلا، گفت: در سال 1984 که رژیم صهیونیستی آغاز به اشغال خاک فلسطین کرد و مردم فلسطین را از خانه‌هایشان بیرون کرد، مردم این کشور در اردوگاه‌ها و یا کشورهای دیگر زندگی می‌کنند.

آیت الله طباطبایی نژاد در ادامه افزود: رژیم صهیونیستی آوارگانی که در دو اردوگاه صبرا و شتیلا در لبنان زندگی می‌کردند و قرار بود بنابر قراردادی به خانه‌هایشان بازگردند را بمب‌باران کرد و همه را کشت تا مانع بازگشت آنها شود، این دو اردوگاه پر از زن و بچه و افراد بی گناه بود و همگی کشته شدند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون 8 میلیون آواره فلسطینی در اردوگاه‌های اطراف فلسطین اشغالی زندگی می‌کنند و آمریکا به منظور تأمین امنیت رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند تا میان این فلسطینی‌ها تفرقه و دشمنی ایجاد کند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به تقویت جبهه مقاومت در منطقه و تجهیز آن از سوی جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با تقویت جبهه مقاومت به مبارزه با رژیم صهیونیستی پرداخته و اقتدار و قدرت جبهه مقاومت باعث هراس رژیم صهیونیستی شده است، امروز شاهد هستیم در لبنان نیروی تابع ولایت فقیه شکل گرفته است که توانمندی و قدرت بالایی دارد.

وی با بیان اینکه امسال شاهد رونق مراسمات عزاداری در نقاط مختلف جهان بودیم، اظهار کرد: دشمنان همواره در تلاش بوده‌اند تا رونق از مراسمات عزاداری کاسته شود و باعث تعطیلی این مراسمات شوند، پهلوی‌ها تمام تلاش خود را به کار گرفتند برای ممانعت از برپایی مراسم عزاداری در کشور اما در نهایت شاهد هستیم که در نقاط مختلف جهان و فراتر از مرزهای ایران این مراسمات برگزار می‌شود و در نهایت نیز پیروزی با کسانی است که حسینی هستند./1304/پ202/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات