۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۶۲۳۵۱۳
حجت الاسلام والمسلمین جلیل صفت:

ارتش با تمام قدرت و امکانات خود در برابر دشمنان انقلاب ایستاده است

ارتش با تمام قدرت و امکانات خود در برابر دشمنان انقلاب ایستاده است
جانشین سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش با اشاره به قدرت معنوی و نظامی ارتش گفت: امروز ارتش با تمام امکانات و قدرت در برابر دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی ایستاده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین احمد جلیل صفت جانشین سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، اسلام را برترین دین در بین ادیان دانست و گفت: اسلام کامل ترین و جامع ترین دین الهی است، به همین دلیل آموزه های اسلامی راهگشای زندگی انسان خواهد بود.

وی افزود: برای حفاظت و صیانت از فرهنگ غنی اسلامی باید در برابر دشمن تدارک لازم دیده شود، به دستور قرآن هر اندازه می توانیم از نظر عده و عُده باید خود را در برابر دشمن آماده کنیم و حد یقف ندارد، باید به مدرن ترین و پیشرفته ترین سلاح ها مجهز شویم تا در برابر دشمن از خود دفاع کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین جلیل صفت با بیان این که به موازات آمادگی دفاعی باید ارتقای معنوی و معرفتی داشته باشیم، اظهار داشت: امامین انقلاب برای صیانت از مهم ترین نیروهای کشور بر نقش سازمان عقیدتی و سیاسی تأکید ویژه کردند.

وی ادامه داد: ثبات، اقتدار، قوت و عظمت جامعه به سلاح و صلاح یعنی تجهیزات نظامی و در کنار آن قلم، دین و معرفت است، حضرت امام فرمود وضعیت ارتش ما به گونه ای است که وقتی وارد پادگان های ارتش می شوید گویا وارد مسجد شده اید.

جانشین سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش ابراز داشت: در سراسر ارتش نمازها به صورت سه وعده برگزار می شود و همه کارکنان ارتش روزهای سه شنبه پای درس های قرآن کریم می نشینند.

وی عنوان کرد: امروز ارتش با تمام امکانات و قدرت در برابر دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی ایستاده است، رهبر معظم انقلاب فرمودند دانشگاه امام علی(ع) فیضیه ارتش است، افتخار می کنیم که در خدمت عزیزان ارتشی هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین جلیل صفت خاطرنشان کرد: امروز همه ما سرباز فرمانده معظم کل قوا هستیم و امیدواریم که بتوانیم وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم، امروز روحانیان فاضل و خوش فکر در جای جای یگان های نظامی حضور فعال دارند و به ایفای وظیفه خود می پردازند.

محمد قمین
ارسال نظرات