۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۶۲۳۸۲۷
مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان ماهشهر:

حضور پرشور و آگاهانه زائران، توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

حضور پرشور و آگاهانه زائران، توطئه دشمنان را خنثی می‌کند
حجت الاسلام خوشبین با اشاره به تلاش دشمنان برای تنش آفرینی بین مردم ایران و عراق، گفت: حضور پرشور و آگاهانه زائران همه توطئه‌ها علیه اربعین را خنثی کرد.
حجت‌الاسلام مرتضی خوشبین، مدیر مدرسه علمیه صاحب‌الزمان (عج) ماهشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از حضور ۲۲ طلبه مدرسه در مرز شلمچه برای فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی خبر داد.

مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان (عج) ماهشهر گفت: طلاب با حضور در موکب قمر بنی هاشم که از سوی شهرستان راه اندازی شده به اقامه نماز‌های یومیه، پاسخگویی به مسائل و احکام شرعی، تبیین آداب زیارت، روضه خوانی و تبیین شبهات مطرح شده درباره اربعین و محرم می‌پردازند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه فعالیت طلاب در مواکب مستقر در مرز شلمچه همه ساله است، عنوان داشت: امسال نیز طلابی به زیارت امام حسین (ع) مشرف شدند؛ از سوی دیگر برخی طلاب با حضور در مواکب برپا شده در سطح شهرستان به فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی می‌پردازند.

حجت الاسلام خوشبین به حضور اقشار مختلف در پیاده روی اربعین علی رغم تلاش‌های بسیار دشمنان برای جلوگیری از گسترش چنین حرکتی اشاره کرد و افزود: برنامه ریزی‌های دشمنان علی رغم صرف هزینه‌های بسیار برای جلوگیری از حضور مردم نقش بر آب شد و بار دیگر توطئه‌ها علیه ایران اسلامی به شکست انجامید.

وی با بیان اینکه دشمنان تلاش به تنش آفرینی در میان ایرانی‌ها و عراقی‌ها داشتند، تصریح کرد: حضور پرشور و آگاهانه که ریشه در حب الحسین (ع) دارد همه توطئه‌ها را خنثی کرد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات