۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۶۲۴۳۰۹
حجت الاسلام صابری اراکی:

پیاده روی اربعین حسینی نمایش وحدت و اقتدار شیعه است

پیاده روی اربعین حسینی نمایش وحدت و اقتدار شیعه است
عضو جامعه مبلغان کشور گفت: حضور ده‌ها میلیونی زائران حسینی در پیاده روی اربعین حسینی سال ۹۸ نمایش وحدت و اقتدار شیعه در جهان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمد حسین صابری اراکی ظهر امروز در مراسم پیاده روی جا ماندگان اربعین حسینی در مصلی بقیه الله الاعظم شهرستان کاشان گفت: قرآن کتاب هدایت است و دشمن قرآن را هدف قرار داده است تا هدایت را از مردم بگیرد.

وی افزود: امروز همه تلاش دشمن برای این است که مردم و خانواده ایرانی را از تدبر و تفکر و تأمل و دقت نظر در قرآن و عمل به قرآن دور کند.

حجت الاسلام صابری اراکی به لزوم داشتن خانواده قرآنی در این برهه از زمان تأکید کرد و ادامه داد: نیاز امروز جامعه اسلامی ایران داشتن دانش آموز و دانشجو و مدیر و مسؤولان قرآنی است.

عضو جامعه مبلغان کشور از امام حسین (ع) بعنوان قرآن ناطق و چراغ هدایت نام برد و اظهار داشت: در جنگ صفین قرآن صامت توسط خوارج بر سر نیزه رفت و در عاشورا و کربلا سر قرآن ناطق بر سر نیزه رفت.

حجت الاسلام صابری اراکی حضور بیش از ۲۵ میلیون نفر در اربعین امسال را سبب یاس و ناامیدی دشمنان اسلام دانست و افزود: حضور ده‌ها میلیونی زائران حسینی درپیاده روی اربعین حسینی سال ۹۸ نمایش وحدت و اقتدار شیعه درجهان است.

به گفته وی برخی که به دنبال مذاکره با آمریکا هستند باید بدانند مذاکرات آن‌ها باید براساس و اهداف قیام عاشورا و امام حسین (ع) در کربلا باشد.

عضو جامعه مبلغان کشور هدف اصلی قیام عاشورا و کربلا را زیربار ظلم نرفتن دانست و عنوان کرد: مسؤولان کشور برای مذاکره با بیگانگان باید عزت و اقتدار جمهوری اسلامی را در راس برنامه‌های خود قراردهند.

لازم به ذکر است، پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان کاشان با حضور آیت الله نمازی نماینده، ولی فقیه در کاشان همزمان با سراسر کشور در مسجد امام رضا (ع) تا مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان همراه با مراسم عزاداری و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امام آیت الله نمازی برگزار شد./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات