۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۶۲۴۴۶۷
استاندار ایلام:

خادمی زائران اربعین حسینی افتخار ما است

خادمی زائران اربعین حسینی افتخار ما است
استاندار ایلام گفت: خادمی زائران اربعین حسینی افتخار ما است.

به گزارش خبرگزاری رسا، قاسم سلیمانی دشتکی در مراسم اعلام پایان فعالیت ستاد اربعین استان ایلام اظهار داشت: خادمی زائران اربعین حسینی افتخار ماست.

استاندار ایلام تلاش مردم و مسئولان در ایام برگزاری مراسم اربعین حسینی، تلاشی ستودنی و با اجر بوده و این اجر در درگاه باریتعالی و محضر ائمه اطهار(ع) فراموش نشدنی است.

وی افزود: برگزاری موکب‌ها، در اختیار گذاشتن منازل به زائران، تحمیل و تحمل محدودیت‌های انجام شده برای مردم استان ایلام و خاصه شهرستان مهران در ایام اربعین ممکن نبود مگر با صبر، مقاومت و محبت ساکنان این دیار برای خادمی زائران اربعین حسینی و این مهم به خوبی انجام شد.

استاندار ایلام با اعلام رضایت از دستگاه‌های امدادی، خدمات‌رسان که بار سنگین خدمت‌رسانی به زائران را به سرمنزل مقصود رسانده‌اند یادآور شد: اعلام رضایت و لبخند برلبان زائران کربلای معلی بزرگترین نعمتی است که خادمان اربعین را در پاسخ به عملکرد خود دیدند.

حضور دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و نظامی در برقراری امنیت مرزها را مورد اشاره قرار داد و گفت: امنیت مطلوبی که در مرز مهران ایجاد شد نشان از آن داشت که نیروهای مسلح و امنیتی و انتظامی هوشیار و بیدار و امنیت مطلوب برای تردد میلیونی زائران کربلا بدون کوچکترین مشکل امنیتی از زحمات این عزیزان است.

وی در خاتمه از تمام دست‌اندرکاران ستاد اربعین تقدیر و بیان کرد: خادمی زائران اربعین حسینی افتخار ماست و بر این خادم بودن مفتخریم./1350/

منبع: تسنیم
ارسال نظرات