۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۶۲۵۵۶۶
عضو فراکسیون ولایی مجلس:

حمله به آمران به معروف تلنگری به متولیان حوزه اجتماعی است

حمله به آمران به معروف تلنگری به متولیان حوزه اجتماعی است
ساداتی نژاد گفت: حمله به جوان آمر به معروف و ناهی از منکر در کاشان تلنگری به متولیان حوزه اجتماعی است تا نسبت به اتفاقاتی از این دست حساس باشند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سید جواد ساداتی نژاد پنجشنبه شب در دیدار جوان مجروح میدان امر به معروف گفت: مجروح شدن آمر به معروف در شهرستان کاشان یک اتفاق غیر منتظره برای مردم این شهرستان بود.

وی عملکرد نیروی انتظامی و دستگاه قضایی برای دستگیری و برخورد با ضاربان جوان آمر به معروف در کاشان را قابل تقدیر دانست و افزود: حمایت قانونی از آمران به معروف و ناهیان از منکر و برخورد جدی با هنجارشکنان از خواسته‌های مردم است.

به گفته وی حمله به جوان آمر به معروف و ناهی از منکر در شهرستان کاشان تلنگری یه متولیان حوزه اجتماعی است تا نسبت به اتفاقاتی از این دست حساس باشند و بی تفاوت نباشند تا بستر اجتماعی امن باشد و مردم احساس آرامش کنند.

روح الله دهقانی سرپرست دادسرای کاشان نیز در این دیدار اقدام جوان آمر به معروف و مجروح شدن در میدان امر به معروف را مسیر شهادت در راه امام زمان (عج) دانست و افزود: در سابقه کاشان بروز چنین مسائلی قابل تأمل است.

وی با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی در شناسایی و دستگیری ضارب اظهار داشت: خوشبختانه طی مدت کوتاه حدود ۳۰ ساعت ضارب اصلی دستگیر و بازداشت شد.

سرپرست دادسرای کاشان با اشاره به اینکه برخورد جدی با این افراد در دستور کار دستگاه قضایی است ابراز داشت: از این تهدید باید به عنوان یک فرصت بیشترین بهره برداری را برای قوی تر شدن ستاد امر به معروف و‌ آموزش آمرین به معروف داشت./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات