۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۶۲۵۸۸۹
مدیر حوزه علمیه مازندران:

ملت بزرگ ایران هیچ گاه دست از مبارزه با استکبار جهانی نخواهد کشید

ملت بزرگ ایران هیچ گاه دست از مبارزه با استکبار جهانی نخواهد کشید
مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران هیچ گاه دست از مبارزه با استکبار جهانی نخواهد کشید، گفت: استکبار ستیزی جزء اصول اساسی انقلاب و نظام اسلامی است.
حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سیزدهم آبان ماه را برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: این روز تاریخی همواره به عنوان یک حماسه و حرکت عظیم جوانان انقلابی ایران اسلامی به ثبت رسیده است.
 
وی، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از سوی دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) را حرکتی برگرفته از ذات انقلاب اسلامی در مبارزه با استکبار دانست و افزود: مقابله با استکبار و ظلم هویت اصلی انقلاب و نظام اسلامی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای دومین بار در سیزدهم آبان ماه تکرار شد.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران هیچ گاه دست از مبارزه با استکبار جهانی نخواهند کشید، بیان داشت: استکبار ستیزی جزء اصول مهم و اساسی انقلاب و نظام اسلامی است.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی، اقدام دانشجویان پیرو خط امام راحل در تسخیر لانه جاسوسی را اقدامی به هنگام و ماندگار در تاریخ انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: این حرکت جوانان انقلابی کشورمان نشان دهنده بصیرت، هوشیاری و بالا بودن سطح آگاهی‌های سیاسی آن‌ها بوده است.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران، سیزدهم آبان ماه را روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دانست و با بیان این که با گذشت چهار دهه از عمر انقلاب ملت بزرگ ایران در مبارزه با آمریکای جنایت کار به عنوان نماد استکبار ثابت قدم هستند، بیان داشت: راهپیمایی امروز اقشار مختلف مردم پیمان و پیوند دوباره با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان در چهل سال اخیر تلاش کردند با توطئه و فتنه مقاومت ملت بزرگ ایران را در هم شکنند، خاطرنشان کرد: اما این ملت با بصیرت و انقلابی در مبارزه با استکبار جهانی مصمم‌تر هستند.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که استکبار ستیزی و مقاومت سرآغاز سقوط و افول آمریکای جنایت کار است، تصریح کرد: راهپیمایی سیزدهم آبان ماه هر سال، استکبار جهانی را به افول و نابودی نزدیک‌تر می‌کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که تقویت فرهنگ استکبار ستیزی، راه پیروزی در برابر توطئه‌های دشمنان است، بیان داشت: امروز ملت ایران با استکبار ستیزی و ولایت مداری خود در برابر توطئه‌های آمریکای جنایت ایستاده اند./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات