۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۶۲۶۲۱۹
استاد بنیاد تخصصی حضرت مهدی مطرح کرد؛

پاسخگویی به شبهات آخرالزمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد

پاسخگویی به شبهات آخرالزمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد
حجت الاسلام رجایی خراسانی گفت: در غرفه پاسخگویی به شبهات مهدویت به معرفی امام زمان، پاسخگویی به شبهات آخرالزمان، علائم حتمی ظهور و معرفی کتاب در این خصوص پرداخته می شود.

حجت الاسلام محمدهادی رجایی خراسانی از اساتید بنیاد تخصصی حضرت مهدی(عج) در حاشیه نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با اشاره به استقبال بازدیدکنندگان از غرفه مشاوره مهدویت در این نمایشگاه، گفت: این ایستگاه به کسانی که خواهان شناخت و معرفت به مهدویت هستند، معرفی می شود.

وی افزود: بنیاد تخصصی حضرت مهدی(عج) حدود 7 سال با حوزه علمیه خراسان همکاری دارد و این نمایشگاه نیز به معرفی امام زمان(عج)، پاسخگویی به شبهات و چالش های آخرالزمان و علائم حتمی ظهور می پردازد که با استقبال مردم مواجه شده است.

حجت الاسلام رجایی خراسانی مردم را تشنه آشنایی با ولی عصر(عج) دانست و گفت: امروزه چهره امام زمان به صورت خشونت بار معرفی می شود که ما به تبیین ویژگی ها و معرفی چهره حقیقی ایشان می پردازیم که ایشان با رحمت می آیند، وقتی ولی عصر(عج) به کسانی که انگیزه و اطلاعاتی در مورد حضرت ندارند، معرفی می شود، نسبت به ظهور و قیام حضرت امیدها بیشتر می شود.

استاد بنیاد تخصصی حضرت مهدی(عج) با اشاره به معرفی کتاب های مرتبط با مهدویت به علاقه مندان در این نمایشگاه، اظهارکرد: بزرگترین کتابخانه تحصصی مهدویت در شرق کشور را داریم که در این نمایشگاه به معرفی این کتاب ها به علاقه مندان پرداخته می شود.

وی بیان داشت: حضور در این نمایشگاه و پاسخگویی به سوال های مرتبط با ولی عصر(عج) فرصت خوبی است اما کافی نیست و همه کسانی که دغدغه دارند باید در هر زمانی کسب اطلاعات کرده و ترویج دهند چون هر کدام از ما باید مبلغ برای امام زمان باشیم.

حجت الاسلام رجایی خراسانی به برگزاری کلاس های تخصصی مهدودیت در بنیاد مهدویت اشاره و ابراز کرد: برای طلاب سطح دو کلاس های تربیت مربی در این بنیاد برگزار شده است که تاکنون هشت دوره برگزار و حدود 350 اساتید مهدویت آموزش دبده اند./864/ت302/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات