۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۶۲۶۳۵۳
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری:

توطئه‌های دشمنان با روشنگری ائمه جمعه خنثی می‌شود

توطئه‌های دشمنان با روشنگری ائمه جمعه خنثی می‌شود
رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با بیان این که صفوف نمازجمعه تشکیل جبهه متحدی علیه دشمنان است، گفت: بسیاری از توطئه‌های دشمنان با روشنگری ائمه جمعه خنثی می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز در مراسمی که به منظور معرفی امام جمعه جدید ساری در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، نماز جمعه را از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی دانست و گفت: این پایگاه عبادی سیاسی نماد وحدت و همبستگی و اجتماع مؤمنین است.
 
وی، نماز جمعه را عید مسلمانان توصیف کرد و افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی، مردم ۹۰۰ نقطه کشور از این نعمت ارزشمند بهره مند می‌شوند.
 
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری با بیان این که روز جعه فراخوانی متفاوت برای گردهمایی مسلمانان است، خاطرنشان کرد: این پایگاه مهم دینی، یک ظرفیت ارزشمند در جهت وحدت و همبستگی مؤمنان است.
 
رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان این که صفوف نماز جمعه تشکیل جبهه متحدی بر علیه دشمنان و صفوف کفر است، تصریح کرد: بسیاری از توطئه‌های دشمنان با روشنگری ائمه جمعه خنثی می‌شود.
 
وی، امام جمعه را مظهر وحدت و همبستگی در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: یکی از نقش‌های مهم امام جمعه ایجاد وحدت عمومی در جامعه است.
 
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری به نقش نماز جمعه در استحکام حرکت عمومی جامعه اشاره کرد و بیان داشت: این تریبون ارزشمند در چهل سال اخیر عامل تقویت و استحکام پایه‌های انقلاب و نظام اسلامی بوده است.
 
رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در ادامه سخنان خود شیعه امروز از یک جایگاه ارزشمندی در جهان برخوردار است، خاطرنشان کرد: در طول تاریخ شیعیان همواره زعیم و رهبری داشتند و همین عامل موجب حفظ و حراست از این فرهنگ ناب شده است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که در عصر غیبت زمام اداره جامعه دینی بر عهده نائب ایشان است، بیان داشت: ولی فقیه امروز همه ظرفیت‌های امامت در عصر غیبت را دارا است و فیوضات آن به همه می‌رسد.
 
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری در ادامه سخنان خود به نقش مازندران در طول تاریخ اشاره کرد و با بیان این که این استان در صحنه‌های مختلف همواره پیشگام بوده است، خاطرنشان کرد: این دیار در شکل گیری و تداوم انقلاب اسلامی همواره نقش آفرین و پیشگام بوده است./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات