۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۶۲۷۱۶۲
رئیس دیوان عالی کشور تاکید کرد؛

مبارزه قوه قضاییه با فساد مضاعف شده است| لزوم توجه به حقوق مردم

مبارزه قوه قضاییه با فساد مضاعف شده است| لزوم توجه به حقوق مردم
حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم با بیان اینکه با حضور آیت الله رئیسی تلاش و کار مضاعفی برای مبارزه با فساد انجام می‌شود، گفت: باید نسبت به حقوق مردم توجه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم، رئیس دیوان عالی کشور صبح امروز در نشست با قضات دادسراها و دادگاه‌های خراسان جنوبی اظهار داشت: روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی در خراسان جنوبی مطلوب است.

وی گفت: دستگاه قضایی خراسان جنوبی نسبت به دیگر استان‌ها وضعیت خوبی دارد و این موفقیت نیز به تدین و نجابت مردم خطه شرق کشور برمی‌گردد.

رئیس دیوان عالی کشور افزود: با توجه به مرزی بودن خراسان جنوبی در این استان معضل موادمخدر وجود دارد و اگر این معضل نبود امروز وضعیت قضات و دادسراها در استان بسیار عالی بود.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم تصریح کرد: قضات و کارکنان اداری استان نیز از سلامت و پاکدستی خوبی برخوردار هستند و اوقات رسیدگی و کارکنان در شعب استان منظم بوده است.

وی ادامه داد: با حضور آیت الله رئیسی تلاش و کار مضاعفی برای مبارزه با فساد انجام می‌شود و به ویژه در خراسان جنوبی کارهایی انجام می‌شود.

رئیس دیوان عالی کشور خاطرنشان کرد: قضات در دادسراها و دادگاه‌های باید بر زندان‌ها نیز نظارت داشته باشند و این موضوع سبب ایجاد انگیزه برای رسیدگی به پرونده‌ها می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم اظهار کرد: باید نسبت به حقوق مردم توجه داشته باشیم و اگر به کار مردم رسیدگی نشد حق الناس انجام دادیم بنابراین نباید کاری روی زمین بماند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات