۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۶۲۷۴۱۵
وکلای ملت خطاب به لاریجانی؛

چرا مجلس در جریان سهمیه بندی بنزین قرار نگرفت؟

چرا مجلس در جریان سهمیه بندی بنزین قرار نگرفت؟
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از عدم اطلاع خود از طرح افزایش قیمت سوخت انتقاد کردند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، وکلای ملت امروز یکشنبه ۲۶ آبان ماه سال ۹۸ در آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی از رفتار علی لاریجانی در موضوع سهمیه بندی بنزین انتقاد کردند.

بر اساس این گزارش حجت الاسلام احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در پارلمان خطاب به رییس قوه مقننه گقت: قانون برنامه ششم توسعه به صراحت تأکید کرده که موضوع افزایش قیمت بنزین و سهمیه بندی باید تحت نظر مجلس شورای اسلامی صورت بگیرد، اما شاهد بودیم که وکلای ملت در جریان این سهمیه‌بندی قرار نگرفتند.

در ادامه محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق و مهریز نیز، بیان داشت: ما انتظار داریم در شرایطی که زندگی مردم با مشکل مواجه است، این موضوع سهمیه بندی به گونه‌ای اجرا شود که فشار زندگی بر مردم بیشتر نشود.

گفتنی است غلامرضا کاتب نیز با تذکری خطاب به رییس مجلس، بیان داشت: انتظار ما از رییس پارلمان این است که در جلساتی که به نیابت از وکلای ملت شرکت می‌کند، نظر تمام وکلای ملت را منعکس کند. همچنین لازم است تذکر‌های لازم به دولت داده شود تا کنترل قیمت‌ها را در دستور کار خود قرار دهند تا مردم از نظر معیشتی و اقتصادی کمتر آسیب ببینند. /۸۵۶/پ202/ق
ارسال نظرات