۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۶۲۷۷۶۹

بیانیه گروه‌های مقاومت فلسطین در محکومیت موضع آمریکا

بیانیه گروه‌های مقاومت فلسطین در محکومیت موضع آمریکا
گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، دستورالعمل روشنی در اختیار دارد مبنی بر اینکه در اولین لحظه‌ هر گونه تجاوز یا نقض آتش بس به آن پاسخ دهد.

به گزارش خبرگزاری رسا، خالد البطش در گفت‌وگو با شبکه ماهواره‌ای القدس پیش بینی کرد که نتانیاهو مرتکب حماقت جدیدی علیه مقاومت و مردم فلسطین در نوارغزه شود به ویژه با توجه به اینکه تردیدهای واقعی درباره پایان مسیر سیاسی وی در دولت اشغالگر وجود دارد.

وی اظهار داشت ما جنون نتانیاهو و ارتکاب جنایت جدید از سوی وی را پیش بینی می‌کنیم به همین سبب انگشتان مردان گردان‌های قدس و قهرمانان مقاومت بر روی ماشه و همه آماده‌اند، چرا که ماهیت دشمن، خیانت و نقض توافقات است.

البطش افزود ممکن است که نبرد میان مقاومت و ارتش رژیم اشغالگر در هر لحظه‌ای شعله‌ور شود و این احتمال وجود دارد که نتانیاهو به عملیات تروریستی بزدلانه دیگری دست بزند، ما تسلیم هیچ توافق و تفاهمی با اشغالگران حتی اگر با نظارت سازمان ملل باشد، نخواهیم شد.

عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی اظهار داشت انگشتان رزمندگان جنبش جهاد اسلامی بر روی ماشه است و برای آتش بس هم ما به صورت مشروط آماده هستیم و از طریق آن تلاش می‌کنیم معادله بازدارندگی و عدم شکستن معادله و عدم شکستن قواعد درگیری از طریق تبدیل غزه به میدان آموزش که ممنوع است و هرگز اجازه آن را نخواهیم داد، تثبیت کنیم.

البطش تصریح کرد رهبران سیاسی قدرت خود را از قدرت و وحدت میدان دریافت می‌کنند، وحدت موضع جهاد اسلامی، راز قدرت آن در این نبرد است.

وی درباره موشک براق 120 که اخیرا رونمایی شد و موضوع بحث رسانه‌های رژیم صهیونیستی پس از ایجاد ویرانی گسترده در نزدیکی یک مزرعه شد، گفت این پیامی به دشمن است مبنی بر اینکه گردان‌های قدس، توانمندی‌های زیادی در اختیار دارد که صهیونیست هارا به درد خواهد آورد،همچنانکه پیامی است که می‌خواهیم به مردم خود و همپیمانان و حامیان کلیسای قیامت و تمام فلسطینیان و اعراب و مسلمانان اطمینان دهیم که در نوار غزه مردانی به نام گردان‌های قدس و دیگران به نام گردان‌های قسام(شاخه نظامی حماس)،‌و گردان‌های الاقصی(شاخه نظامی جنبش فتح)، و گردان‌های الناصر و ابوعلی مصطفی وجود دارند./983/ب

منبع: تسنیم

ارسال نظرات