۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۶۲۷۸۱۴
در زیر بارش شدید باران برگزار شد؛

راهپیمایی نوشهری ها در محکومیت اقدامات اغتشاشگران

راهپیمایی نوشهری ها در محکومیت اقدامات اغتشاشگران
مردم با بصیرت، انقلابی و ولایتمدار نوشهر امروز علیرغم بارش شدید باران با برگزاری راهپیمایی بار دیگر با آرمان های انقلاب، امام و رهبری تجدید بیعت کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، مردم با بصیرت، انقلابی و ولایتمدار نوشهر امروز علیرغم بارش شدید باران با برگزاری راهپیمایی بار دیگر با آرمان های انقلاب، امام و رهبری تجدید بیعت کردند.
 
بر اساس این  گزارش، این مردم همیشه در صحنه در زیر بازش شدید باران بار دیگر به صحنه آمدند تا ضمن محکوم کردن اقدامات چند روز اخیر اغشاشگران بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود را از انقلاب و نظام اسلامی اعلام کنند.
 
حجت الاسلام عبدالغفار آل حبیب، امام جمعه موقت نوشهر در این مراسم با محکوم کردن اقدامات اخیر اغتشاشگران در کشور، این اقدام را در مسیر تحقق اهداف دشمن دانست.
 
وی با بیان این که ملت بزرگ ایران با برگزاری راهپیمایی های خودجوش بار دیگر دفاع و پشتیبانی خود را از انقلاب و نظام ثابت کردند، گفت: این مردم ثابت کردند که علیرغم همه فشارها و توطئه های دشمن، همچنان با قدرت پشتیبان انقلاب هستند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نقش عوامل بیگانه در این حوادث اخیر کاملاً روشن بوده است، افزود: اما مردم فتنه دشمن را این حضور خود خنثی کردند.
 
حجت الاسلام آل حبیب با بیان این که مردم با بصیرت کشورمان از همان ابتدا صفوف خود را از صف ضد انقلاب و فتنه گران جدا کردند، گفت: این مردم ثابت کردند هیچ گاه از مسیر انقلاب جدا نخواهند شد.
 
امام جمعه موقت ساری با اشاره به این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند، مردم اماکن عمومی را تخریب و آتش نمی زنند، افزود: کسانی که دست به چنین اقداماتی زدند از اشرار و اغتشاش گران بودند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به وظیفه سنگین مسؤولان در کاهش مشکلات اقتصادی مردم اشاره کرد و گفت: مسؤولان باید همه توان خود را در جهت نظارت بیشتر بر بازار به کار گیرند.
 
حجت الاسلام آل حبیب با اشاره به این که دشمنان ایران اسلامی همواره تلاش می‌کنند تا کشور را دچار بحران کنند، تصریح کرد: در همین روزهای اخیر نیز دشمن با به کارگیری و تربیت افراد خاص و نفوذ آنان در میان مردم دست به خرابکاری زد.
 
امام جمعه موقت نوشهر، مطالبه گری و انتقاد را حق واقعی مردم دانست و تأکید کرد: مسؤولان در مبارزه با فساد و همچنین رفع مشکلات اقتصادی مردم بیشتر تلاش کنند./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات