۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۶۲۷۹۴۹

بازدید هیأت‌ رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین از پروژه مسکونی اساتید حوزه

بازدید هیأت‌ رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین از پروژه مسکونی اساتید حوزه
اعضای هیأت‌رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین با حضور در پروژه مسکونی 15 خرداد از این پروژه بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، اعضای هیئت‌رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین با حضور در پروژه مسکونی 15 خرداد از این پروژه بازدید کردند.

در این بازدید حجت الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و جمعی از مسئولان این مرکز نیز حضور داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرخ فال رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین ضمن تبریک ایام خجسته ماه ربیع‌الاول، گفت: مرکز خدمات در این پروژه، امکانات و فضای مطلوبی را برای اساتید حوزه‌های علمیه آماده کرده است.
وی با تقدیر از زحمات مسئولان اجرایی پروژه، اظهار داشت: یک کار جامع و در خور شأن نخبگان و اساتید حوزه توسط مرکز خدمات انجام شده است.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین ، با اشاره به تأثیر وضعیت اقتصادی کشور در مخارج پروژه، گفت: با وجود تنگناهایی که در سال‌های اخیر داشتیم، مرکز خدمات کار بزرگ و سنگینی را به دوش کشیده است.

وی تصریح کرد: سعه صدر مدیریتی و جامعیت کارشناسان و مهندسان، وضعیت مطلوبی را از نظر فنی، مهندسی و زیرساخت برای این پروژه فراهم کرده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین فرخ فال با بیان این‌که تلاش اساتید برای تأمین هزینه‌های مسکن، ارزش آن را داشته است، گفت: هدف مرکز خدمات این بوده که کاری بدون سود و در شان اساتید حوزه انجام شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین بنیادی دبیر مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه ضمن خرسندی از توفیق بازدید پروژه مسکن اساتید، گفت: الحمدلله آنچه مسئولان گزارش می‌دادند، مطابق با واقعیت است.

وی اجرای پروژه مسکن اساتید را نتیجه خوش‌فکری و تلاش مرکز خدمات دانست و افزود: امید است این فضای زیبا که با امکانات خوب در اختیار اساتید حوزه قرار می‌گیرد، فراگیر شده و این کار برای سایر حوزویان نیز انجام شود.

دبیر مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: آنچه که دیدیم فوق‌العاده بود؛ خدا خیر دنیا و آخرت را نصیب همه مسئولان و زحمتکشان مرکز خدمات کند.

حجت الاسلام و المسلمین میراحمدی از اعضای مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امروز توفیقی شد که همراه با اعضای هیئت رئیسه جامعه مدرسین از مجموعه مسکونی 15 خرداد بازدید کردیم.

وی گفت: این مجموعه مسکونی، فاخر و عالی ساخته شده است و نسبت به مجموعه‌هایی که سابقاً مرکز خدمات و حتی نهادهای دیگر ساخته‌اند از ویژگی‌ها و امتیازات فوق‌العاده‌ای برخوردار است و خداوند توفیق دهد به مسئولان مرکز خدمات و ان شاءالله مسیر خدمت رسانی آنها بیشتر از گذشته باشد.

عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم توصیه کرد: اساتید متقاضی این پروژه قدر این زحمات را بدانند و با واقعیت‌های روز مأنوس باشند و طبق واقعیت‌های موجود موضع و تصمیم بگیرند.
وی گفت: در یک نگاه کلی این مجموعه در مقایسه با مجموعه‌هایی که در پردیسان ساخته شده بسیار عالی است و موقعیت مکانی ویژه‌ای داشته و از امتیازات بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی اردهالی عضو هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین با بیان اینکه واحدهایی که در این مجموعه ساخته شده است بسیار خوب و شکیل و با امکانات خوبی است، گفت: نواقصی که در پروژه‌های قبلی مرکز خدمات وجود داشته در این مجموعه رفع شده است و به‌گونه‌ای طراحی شده که طلاب زندگی خوب و راحتی داشته باشند.

وی بیان کرد: این کار قابل تقدیر بوده و خدمت بزرگی از سوی مرکز خدمات است و ان شاءالله نگرانی‌های فضلا برطرف می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین تصریح کرد: تجهیزات مدرن و پیشرفته‌ای در پروژه به کار رفته و زحمات بسیاری کشیده شده است و از لحاظ فضای بیرونی و تفریحی همه موارد لحاظ شده است.

وی گفت: در این پروژه از دیوارهای با بتن‌های سفالی استفاده نشده و از دیوارهایی استفاده شده است که صدای واحدهای دیگر شنیده نمی‌شود که با توجه به بچه‌دار بودن خانواده‌ها نکته بسیار مهم و ارزشمندی است؛ از زحمات مدیر طرح و همه‌کسانی که زحمت کشیدند تشکر می‌کنم.

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی اردهالی با اشاره به مشکلات به وجود آمده میان مالکین واحدها و مرکز خدمات افزود: توجیه مسئولان مرکز خدمات درباره این مشکلات درست است؛ قراردادها در زمانی بسته شده است که قیمت اجناس کم بوده، با توجه به اینکه در چند سال گذشته نوسان قیمت‌ها بسیار زیاد بوده است باید حق داد که مرکز خدمات نمی‌تواند ساختمان را به قیمت روزی که قرارداد بسته شده است تحویل دهد چنانچه در قرارداد هم ذکر شده بر اساس قیمت نهایی حساب می‌شود؛ مرکز خدمات که نمی‌تواند از بیت‌المال نوسان قیمت‌ها را جبران کند.

عضو هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: به طلاب و فضلا هم حق می‌دهیم که ناراحت باشند پروژه کمی دیر تحویل داده می‌شود ولی در پروژه‌هایی به این عظمت نمی‌توان به سرعت کار کرد؛ وقتی بنا عظیم شد مشکلات هم عظیم‌ می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین لونی عضو هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علیه قم ضمن عرض خداقوت به زحمت کشان مرکز خدمات گفت: نفس این عمل بسیار ارزشمند است چراکه دغدغه‌ای را از خانواده‌هایی که مشغول تحصیل علم بوده و درصدد بالا بردن سطح اندیشه خود و جامعه هستند حل می‌کند که بسیار ارزشمند است.

وی بیان کرد: وجود مرکز خدمات گره بزرگی را از حوزه در ابعاد مختلف رفع کرده است و خداوند ولی امر مسلمین که به امر ایشان این مرکز تأسیس شد را حفظ کند.

عضو هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: درباره این مجموعه دیدگاه‌ها ممکن است متفاوت باشد ولی در مجموع کار ارزشمندی است؛ زمانی که یک شخص تصمیم دارد واحدی را بسازد دیدگاه‌های خود را اعمال می‌کند ولی زمانی که مجموعه‌ای را می‌خواهند بسازند معدلی از خواسته‌ها آن هم متناسب با توان پرداخت در ساخت پروژه لحاظ می‌شود./1330/ج

ارسال نظرات