۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۶۲۷۹۸۲
کنترل تنش و آشوب در بوشهر؛

خسارت آنچنانی گزارش نشد

خسارت آنچنانی گزارش نشد
فرماندار بوشهر با اشاره به کنترل تنش و آشوب در بوشهر، گفت: توانستیم بدون هیچ آسیبی به کسی و حتی کسانی که می‌خواستند اعتراض آرام مردم را تبدیل به آشوب کنند کنترل کنیم.

به گزارش خبرگزاری رسا، عباس جمشیدی شامگاه چهارشنبه در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی بوشهر، اتحاد و همدلی مردم استان بوشهر را نماد و الگویی برای دیگر نقاط دانست و اظهار داشت: فضای وحدت و همدلی بین شیعه و سنی استان بوشهر می‌تواند الگوی مناسبی برای کشور به شمار آید.

وی با محکوم کردن اغتشاشات برخی افراد آشوب‌گر در نقاط مختلف کشور خاطر نشان کرد: هر شهروندی حق پیگیری مطالبات خود را از مسئولان دارد اما نباید اجازه دهیم عده‌ای با موج سواری و سوء استفاده از مطرح کردن مطالبات، سبب تخریب اموال عمومی و خصوصی شوند.

فرماندار بوشهر با بیان اینکه تخریب اموال عمومی از جمله بانک‌ها مورد درخواست افراد مطالبه‌گر معترض قانونی نیست گفت: برخی‌ها با سوء استفاده از این شرایط در تلاش برای ضربه زدن به نظام و ایجاد ناامنی در جامعه هستند.

جمشیدی با اشاره به کنترل تنش و آشوب در بوشهر گفت: با تدبیر مسئولان توانستیم بدون اینکه آسیبی به کسی و حتی کسانی که می‌خواستند اعتراض آرام مردم را تبدیل به تنش و آشوب کنند کنترل کنیم و به‌جز خسارت‌های مالی مشکلات دیگری در شهرستان بوشهر گزارش نشد.

وی با اشاره به تغییر قیمت بنزین و با تاکید بر پیگیری مطالبات مردم در تامین سوخت افزود: تصمیم اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت توسط مجموعه نظام حجت را بر همه تمام می‌کند و همه موظف به اجرای آن هستند اما این وظیفه مسئولان است که مطالبات مردم را با حساسیت دنبال کنند.

فرماندار بوشهر از تامین سوخت آژانس‌ها و تاکسی‌های تلفنی خبر داد و بیان کرد: در حال پی‌گیری برای تامین سهمیه سوخت ناوگان عمومی حمل و نقل، آژانس‌ها، سرویس‌های مدرسه و شناورهای صیادی و سایر صنف‌های موجود در استان هستیم.

جمشیدی بیان کرد: در این راستا برای رفاه حال مردم تلاش می‌شود با ساماندهی مسافربرهای شخصی درصورتیکه تحت پوشش شرکت‌ها قرار داشته باشند سهمیه سوخت برای آنان اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه در تامین کالاهای اساسی هیچ مشکلی در بوشهر وجود ندارد تصریح کرد:در تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم هیچ مشکلی در استان بوشهر وجود ندارد.

فرماندار بوشهر به انتخابات مجلس پرداخت و با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند گفت: همه امکانات و شرایط برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه با حضور پرشور مردم فراهم است.

جمشیدی زمان ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس را یادآورد شد و افزود:براساس برنامه ریزی انجام شده از 10 تا 16 آذرماه زمان ثبت نام داوطلبان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی است که براساس آگهی‌های منتشر شده داوطلبان با مدارک لازم باید برای حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه، دیلم به فرمانداری بوشهر مراجعه کنند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات