۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۶۲۸۱۲۲

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در انتخابات مجلس ورود مصداقی نمی کند

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در انتخابات مجلس ورود مصداقی نمی کند
اعضای جامعه مدرسین در جلسه خود بر لزوم عدم ورود مصداقی جامعه مدرسین در مسأله انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قم تأکید کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، بیست و پنجمین جلسه شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سال 1398 عصر روز جمعه مورخ 1398/09/01 با دستور بررسی اهم مسائل جاری کشور و به ریاست آیت‌الله محمد یزدی، رییس شواری عالی جامعه مدرسین برگزار شد.

در این جلسه مهم‌ترین مسائل جاری کشور از جمله رویکرد دولت در اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین و پیامدهای ناشی از نحوه‌ی اجرای طرح و نقش سرویس‌های خارجی در تخریب منابع ملی و عمومی و آسیب به مردم موردبحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه مباحث دستور جلسه، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری موردتوجه و تبادل‌نظر واقع شد.

اعضای جامعه مدرسین در این جلسه کماکان بر لزوم عدم ورود مصداقی جامعه مدرسین در مسئله انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قم تأکید کردند و در پایان مقرر شد، به‌منظور قدردانی از رهبر معظم انقلاب «مدظله‌العالی» و مراجع معظم تقلید «دامت برکاتهم»، مردم رشید کشور و مدافعان امنیت در حوادث اخیر بیانیه‌ای صادر شود و مواضع جامعه مدرسین درباره‌ی آن به اطلاع عموم برسد.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
بایستی حقوق بازنشستگان و خانواده های مستمند و به شدت نیازمندشان که جمعیت قابل توجهی از خانوارهای طبقه متوسط و محروم و خدوم و رنج کشیده مدافع نظام و انقلاب رو با خدمت صادقانه ۳۰ ساله بدون فساد( دزدی ، رشوه ، اختلاس و فرار از کشور)تشکیل می دهند با توجه به منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین بطور کامل در سال ۹۹ همسان سازی شود.تا شرایط برای ادامه حیات و زندگی خانوارهای بدنه اصلی مدافع نظام و انقلاب در تمامی عرصه های مهم کشور، فراهم گردد.
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
آیا درباره انتخابات قم نیز آقایان فهرستی پیشنهاد نمی کنند؟
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
نماینده تهران در مجلس خبرگان رهبری درگذشت
آیت الله سید ابوالفضل میر محمدی زرندی معروف به میرمحمدی زرندی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری در سن ۹۶ سالگی به دیار باقی شتافت
0
0