۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۶۲۸۲۵۴
فرمانده سپاه قدس گیلان:

بسیجیان در روزهای گذشته برای تأمین امنیت مردم تلاش شبانه‌روزی داشتند

بسیجیان در روزهای گذشته برای تأمین امنیت مردم تلاش شبانه‌روزی داشتند
فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: گره‌گشایی از مشکلات مردم یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های بسیج است.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار محمد عبدالله‌پور امروز به اتفاق استاندار گیلان با خانواده شهید "یوسفی" و جمعی از بسیجیان شهر رشت دیدار کرد و ضمن گفت‌وگو با آنان اظهار داشت: بسیجیان استان گیلان در روزهای گذشته برای حفظ و تأمین امنیت خانواده‌ها و مردم ولایتمدار استان به صورت شبانه‌روزی فعال بودند.

فرمانده سپاه قدس گیلان لزوم استمرار راه شهدا در جامعه و تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی که در وصیت‌نامه‌های شهدا بر روی آن تأکید فراوانی شده ‌‌را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: فرهنگ جهاد و شهادت باعث ماندگاری و گسترش انقلاب شده ‌بنابراین باید برای تقویت آن در جامعه و در بین آحاد مردم تلاش کنیم.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه شهدا موجب سرافرازی، اقتدار، امنیت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان شدند تصریح کرد: شهدا نور الهی محسوب می‌شوند و زنده نگه داشتن یاد و نام آن‌ها علاوه بر یکسری خیرات و برکات دنیوی و اخروی، می‌تواند از جامعه در برابر توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمن محافظت و نگهداری کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن اشاره به یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و ما هر چه داریم از شهدا و خانواده آن‌ها داریم ابراز داشت: شهدا علاوه بر ایثار جان خود برای پاسداشت اسلام ناب محمدی(ص) با فداکاری خود مهر سرافرازی و عزت را بر پیشانی ملت ایران زدند.

استاندار گیلان نیز در این دیدارها شکل‌گیری شجره طیبه بسیج در راستای اعتلاء ایدئولوژی توحیدی و با رهبری امام خمینی(ره) را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: بسیج حضور بسیار پر رنگی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس داشت و لازم است فداکاری‌های آنان برای نسل‌های جدید بیان شود.

ارسلان زارع دیدار با خانواده شهدا را برای مسئولان مایه مباهات دانست و با بیان اینکه خانواده شهید "یوسفی" تنها فرزند خود را برای حفاظت از انقلاب تقدیم کرده است خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس اکثر کشورهای دنیا از رژیم بعث حمایت می‌کردند اما جوانان این مرز و بوم در مقابل تمامی دشمنان و ابرقدرت‌های دنیا ایستادند.

وی استفاده و بهره گرفتن‌ از ظرفیت نیروهای ایثارگر مردمی را از ایده‌های امام خمینی‌(ره) خواند و ابراز داشت: بسیج در حقیقت باعث ایجاد و تقویت روحیه اتحاد در بین مردم جامعه شد به طوری‌که آثار این اتحاد و انسجام مبارک و ارزشمند را در طول عمر 40 سال انقلاب اسلامی می‌توان به خوبی مشاهده کرد.

نماینده عالی دولت در استان گیلان پیروی از فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری توسط مسئولان و توکل به پروردگار متعال در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی را مهم ارزیابی کرد و گفت: رموز موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی علاوه بر شناسایی باید همواره مرور شود تا بتوانیم در مقابل دشمن به خوبی از انقلاب دفاع کنیم.

زارع ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات و تلاش‌های بسیجیان در جهت تأمین نظم و امنیت جامعه در روزهای اخیر ابراز داشت: استکبار جهانی و دشمنان در تلاش بودند که از طریق ایجاد اغتشاشات امنیت جامعه را خدشه‌دار کنند اما با بصیرت و حضور به موقع آحاد مردم و بسیجیان توطئه‌ها و نقشه‌های آنان بار دیگر ناکام ماند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات