۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۶۲۸۲۷۸
فرمانده سپاه محمدرسول الله:

بانوان فرهیخته و انقلابی ایران الگویی برای زنان جهان هستند

بانوان فرهیخته و انقلابی ایران الگویی برای زنان جهان هستند
سردار یزدی با بیان اینکه بانوان فرهیخته و انقلابی ایران الگویی برای زنان جهان هستند، گفت: حجاب نه محدودیت بلکه فرصتی برای فعالیت های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) امروز در اجتماع چهار هزار نفری بسیجیان خواهر که با عنوان بسیج، زنان، چهار دهه عزت و افتخار در تالار وزارت کشور برگزار شد، گفت: در گام دوم انقلاب دختران، مادران و خواهران در نظام اسلامی به دنبال نشان دادن چهره واقعی زن مسلمان انقلابی هستند.

وی با اشاره به اینکه زنان ایران به عنوان الگوی زن موفق هستند، ادامه داد: در انقلاب اسلامی بانوان نشان دادند که در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حتی امنیتی برای زنان جهان الگو هستند.

سردار یزدی فعالیت های اقتصادی بانوان را در طول این 40 سال بسیار مهم قلمداد کرد و بیان داشت: زنان مسلمان ایرانی در عرصه دفاعی و امنیتی به یک عنصر امنیتی تبدیل شدند و از دامن همین بانوان شیرمردان تربیت می شوند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) حضور و فعالیت های بانوان فرهیخته بسیجی را خط بطلانی بر سخن باطل یاوه گویان که حجاب را مانع فعالیت زنان می دانند دانست و گفت: حجاب هرگز مانع فعالیت اجتماعی بانوان نمی شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حجاب فرصتی است که زنان می توانند با استفاده از آن در جامعه حضور پررنگ داشته باشند./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات