۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸
کد خبر: ۶۲۸۳۳۷
فردا در مراسم اختتامیه صورت می گیرد؛

تجلیل از ۲۳ اثر برگزیده چهارمین جشنواره علامه حلی مازندران

تجلیل از ۲۳ اثر برگزیده چهارمین جشنواره علامه حلی مازندران
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران از تجلیل ۲۳ اثر برگزیده چهارمین جشنواره استانی علامه حلی فردا در ساری خبر داد.
حجت الاسلام صدر الله اسماعیل زاده، معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، از برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره استانی علامه حلی مازندران فردا در ساری خبر داد.
 
وی با بیان این که امسال ۷۶۰ اثر در دبیرخانه جشنواره استان به ثبت رسید به بررسی آثار دریافتی در دو مرحله اشاره کرد و افزود: پس از ارزیابی اجمالی و تفصیلی هر اثری که امتیاز آن بیش از ۸۰ بود به دبیرخانه استان ارسال شد.
 
حجت الاسلام اسماعیل زاده با بیان این که پس از ارزیابی‌های اجمالی و تفصیلی، ۱۸۵ اثر به دبیرخانه استانی جشنواره علامه حلی ارسال شد، بیان داشت: این آثار دریافتی برای داوری در اختیار داوران قرار گرفت که به طور میانگین هر اثر سه تا چهار مرحله مورد ارزیابی قرار گرفت.
 
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران از انتخاب ۲۳ اثر برگزیده از سوی شورای علمی چهارمین جشنواره استانی علامه حلی مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: از این تعداد آثار برگزیده پنج اثر مربوط به حوزه علمیه برادران، سه اثر حوزه علمیه بابل و همچنین ۱۵ اثر مربوط به حوزه علمیه خواهران استان است.
 
حجت الاسلام اسماعیل زاده با بیان این که امسال در کنار آثار برگزیده از آثاری که امتیاز کمتر از ۸۰ آورند نیز تقدیر به عمل خواهد آمد، ادامه داد: در همین رابطه ۱۵ اثر از حوزه علمیه بابل، ۷ اثر از حوزه علمیه برادران استان و همچنین ۱۲ اثر از حوزه علمیه خواهران به عنوان آثار شایسته تقدیر انتخاب شدند.
 
وی با بیان این که آثار برگزیده علاوه بر ارزیابی از سوی داوران از سوی گروه‌های علمی نیز به صورت جداگانه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت، گفت: این آثار از سوی هفت گروه علمی جشنواره به عنوان آثار برگزیده انتخاب و در نهایت با نظر نهایی شورای علمی مورد تأیید قرار گرفتند.
 
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران همچنین از ارسال آثار برگزیده چهارمین جشنواره استانی علامه حلی به جشنواره کشوری خبر داد و افزود: امیدواریم این آثار در ارزیابی‌های کشوری نیز مورد تقدیر قرار گیرد.
 
وی با بیان این که آثار ارسالی به چهارمین جشنواره استانی علامه حلی از نظر کیفی نسبت به سال گذشته بهتر بود، بیان داشت: بیشترین آثار ارسالی مربوط به گروه‌های فقه و حقوق، کلام و اخلاق و تربیت بوده است./950/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات