۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۶۲۸۴۰۰
در حمایت از رهبر انقلاب و نظام اسلامی صورت گرفت؛

خروش انقلابی مردم تهران در محکومیت اغتشاشات اخیر

خروش انقلابی مردم تهران در محکومیت اغتشاشات اخیر
مردم ولایتمدار و انقلابی تهران در دفاع از اقتدار و امنیت کشور و محکومیت اقدامات اشرار و آشوبگران راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مردم ولایتمدار و انقلابی تهران ظهر امروز با حضور پرشور در اجتماع بزرگ مردمی در دفاع از اقتدار و امنیت کشور و محکومیت اقدامات اشرار و آشوبگران، تمام توطئه ها و طرح های خصمانه دشمنان که به دنبال براندازی، آشوب و تخریب در نظام اسلامی و سوء استفاده از اعتراضات به حق مردم بودند را خنثی کردند.

از ساعات اولیه این مراسم عده کثیری از مردم اعم از زن و مرد، دانشجو و کارمند، خانه دار و بازاری با حضور در میدان انقلاب اسلامی شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ براسرائیل»، «مرگ بر انگلیس» و «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» سردادند و اقدامات اخیر و ساختارشکنانه منافقان و عده‌ای فریب خورده را محکوم و حمایت خود را از امنیت و اقتدار کشور اعلام کردند.

مردم ولایتمدار و با بصیرت تهران با هدف بیعت با رهبر فرزانه انقلاب در این تجمع حضور یافتند و با مشت هایی گره کرده مجازات آشوب‌گران و مخلان امنیت را از مسؤولان ذی ربط قضایی خواستار شدند.

مردم غیور تهران با حمل پلاکاردهایی با مضامین «مرگ بر فتنه‌گر و منافق» و «رهسپاریم با ولایت تا شهادت» حماسه‌ای دیگر از عشق به ولایت را به نمایش گذاشتند و بر تمام شیطنت‌های دشمنان خط بطلان کشیدند.

حضور پر رنگ اقشار مختلف مردم تهران در این راهپیمایی تصویر زیبای همدلی و هم‌صدایی ملت ایران و سیلی محکمی به صورت بدخواهان این نظام بود.

حاضران در این راهپیمایی نشان دادند که ملت ایران با وجود همه سختی ها، دشواری ها و مطالبات به حقشان تا پای جان از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می کنند و از یاوه گویان و فتنه گران بیزاری می جویند./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات