۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۶۲۸۴۴۲
فرمانده کل سپاه پاسداران:

دشمن از خط قرمزهای ما عبور کند نابود می شود|در کنار رهبری باشیم پیروز هستیم

دشمن از خط قرمزهای ما عبور کند نابود می شود|در کنار رهبری باشیم پیروز هستیم
سرلشکر سلامی گفت: به آمریکا و مستکبران می گویم شما در میدان ما را تجریه کردید سیلی‌های محکمی هم خوردید و نتوانستید جواب دهید؛ از خط قرمزهای ما عبور کنید نابودتان می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران امروز در اجتماع بزرگ مردم تهران برای محکومیت آشوب‌های اخیر که در میدان انقلاب برگزار شد، گفت: امروز که شما اینجا جمع شده اید در قلب انقلابی جهان اسلام تهران، میدان انقلاب تیر خلاصی بر سیاست های تجاوزکارانه و امیدهای واهی بزرگ ترین دشمن تاریخ بشر آمریکا زدید، آفرین برشما و آن قدم های استوار و ثابت که آمدید و صبر را با ثبات قدم و نصرت الهی ترکیب کنید.

وی افزود: شما مردم انقلابی آمدید از امام مسلمین در این نبرد جهانی حمایت کنید، اگر امروز از آسمان به این نقطه نگاه شود شما واژه شرف را در زمین ترسیم کردید؛ می دانید هر امتی امام خود را گم کند محکوم به هلاکت است و مصیبت خواهد دید.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه شما ار حوادث صدر اسلام آمده اید تا اجازه ندهید آن ماجراهای غم انگیز تکرار شود، عنوان کرد: ای کاش اندکی از شما در مسجد کوفه بودید تا امام ضربت نخورند. شما امروز و در این لحظه در حال ساختن یک تاریخ هستید.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه درود بر شما مردمی که جهان و حتی تاریخ همانندی مانند شما را ندیده و شاید هم هرگز نبیند، اظهار کرد: ملت عزیز ایران باور کنید ما در یک جنگ بزرگ جهانی هستیم و هم اکنون در حال شکست دادن قدرت استکبار هستید، جنگی که در خیابان های ما آغاز شد یک سناریوی جنگ جهانی بود که با دقت شما تمام شد.

وی ادامه داد: آن زمانی که صف خود را از دشمنان جدا کردید و امروز که باید حضور می یافتید حضور یافتید و امروز دشمن از حضور شما ناامید و بر او تیر خلاص زده شد، دشمن در این آشوب اخیر حتی به پوشک متوسل شد تا ملت ایران را آزار دهد، بنزین بهانه بود او به دنبال شکست دادن ملت ایران بود دیدید او زمانی که وارد میدان می‌شود همه چیز را آتش می زد و این منطق دموکراسی غربی است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه دشمن این بار همه توان خود را به صحنه آورد، ابراز کرد: دشمنان با فشار و جنگ روانی حداکثر و حضور همه مزدوران داخلی خود به صحنه آمدند، من به آنان می گویم دیر شده و همه چیز تمام شده است، حتی به صهیونیست ها هم می‌گویم که آمریکا همیشه دیر می‌آید منتظر او نباشید زمانی که نابود شدید دیگر دیر است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما به شکل سریالی در همه صحنه ها با هدایت رهبر معظم انقلاب آن مرد الهی که امتداد اهل بیت(ع) است حضور پیدا کردیم، رهبر معظم انقلاب سد آهنی مقابل سلطه‌طلبان ساخت و آن زنجیر مقاومت را حفظ کرد و کشورهای عراق و سوریه را به هم گره زد و امت اسلام را حفظ کرد.

وی ادامه داد: هنر او شکستن قدرت‌های بزرگ، تحقیر آمریکا، پیروز کردن مسلمانان، استحکام بخشی به قاعده قدرت ملت ایران است، او هم با دشمنان می جنگد و هم ایران بزرگ را پیش می برند و به عالم درس ایستادگی و مقاومت می دهد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه امروز دشمنان ما دیگر قادر به هیچ عملی نیستند و شکست خوردند، ابراز کرد: ما به آنها می گوییم هیچ حرکتی را بی پاسخ و بدون انتقام نمی‌گذاریم و مدیون هیچ قدرتی نمی مانیم و جبران می کنیم. ما از نسل آن زنان و مردانی هستیم که راه را به سوی شما بستیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز ما در جنگ اقتصادی و درحال بریده شدن از وابستگی اقتصادی به نفت هستیم که به خودکفایی برسیم، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران، ما به خیمه دشمن نزدیک شده ایم و دشمن نفس ندارد و اقتصادش درهم شکسته و قدرت سیاسی‌اش نافذ نیست، قدرت نظامی او ضعیف شده و یارای ایستادگی در برابر قدرت نظامی ما را ندارد.

وی با بیان اینکه مردم ما انقلاب خودشان را با گرانی و بنزین عوض نمی کنند، عنوان کرد: ما صاحب رهبری بزرگ هستیم و مادامی که همینگونه در سختی ها در کنار او باشیم هیچ قدرتی یارای تکان دادن ما را نخواهد داشت، دیدید که در عرض 48 ساعت فتنه جهانی چگونه جمع شد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه همه عشق و آرزوی من این است که به پای آرزوی شما ذبح و قطعه قطعه شوم تا ارادتم به شما ملت بزرگ مشخص شود، گفت: ما سختی ها را پشت سر می گذاریم، ما مسؤولان نظام باید کمر همت ببندیم و برای پیشرفت و آزادی شما بدویم تا بمیریم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ما در اینجا به نیابت از شما مردم و مسؤولان عرض می کنیم ملت آمد و وظیفه خود را انجام داد و اکنون نوبت شما است تا مشکلات مردم را حل کنید مردم ما بزرگ هستند و ما هر آنچه بتوانیم انجام می دهیم و ما پیشمرگ شما هستیم جان ناقابل ما فدای شما باد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه به آمریکا، انگلیس، اسرائیل و آل سعود می گویم شما در میدان ما را تجریه کردید سیلی‌های محکمی هم خوردید و نتوانستید جواب دهید منتظر باشید، اگر از خط قرمزهای ما عبور کنید نابودتان می کنیم، گفت: هر کسی بخواهد به مال، جان و ناموس ملت ما تعرض کند سخت مجازات خواهد شد آنگونه که همگان عبرت بگیرند.

وی افزود: ما نجابت به خرج دادیدم و صبر کردیم ولی مراقب باشید صبر ما انتها دارد، به ملت ایران احترام بگذارید و مودب باشید اگر این انرژی متراکم آزاد شود هیچ دشمنی در هیچ کجای جهان امن و امنیت نخواهد داشت ما ملت اسلام و ایران هستیم و رهبری داریم که ما را از صحنه های سخت عبور داده است./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 6
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات