۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۶۲۸۷۶۶
مدیرکل آموزش سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد؛

برگزاری دوره‌های تخصصی برای طلاب و پیگیری طرح همیاران تبلیغ در خراسان جنوبی

برگزاری دوره‌های تخصصی برای طلاب و پیگیری طرح همیاران تبلیغ در خراسان جنوبی
مدیرکل آموزش سازمان تبلیغات اسلامی از برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی برای طلاب و روحانیان خبر داد.

حجت الاسلام مهدی متقی پور، مدیرکل آموزش سازمان تبلیغات اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، از برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی برای طلاب و روحانیان خبر داد.

وی برگزاری این دوره‌های تخصصی را بیشتر در زمینه‌های مشاوره، نویسندگی و پژوهشگری دانست و گفت: سازمان تبلیغات بر بحث آموزش در گروه‌هایی مانند روحانیان مستقر و مداحان و بانوان فرهیخته تمرکز کرده است.

مدیرکل آموزش سازمان تبلیغات اسلامی از آموزش 16 هزار نفر اقشار مختلف جامعه در ماه محرم امسال خبر داد و افزود: در خصوص مشاوره، نویسندگی و پژوهشگری باید دوره‌های تخصصی برای طلاب برگزار شده و این نیاز جامعه برطرف شود.

حجت الاسلام متقی پور با اشاره به برگزاری دوره تخصصی تدریس و مشاوره تا یک ماه آینده تصریح کرد: نظام نامه آموزشی در جهت هرچه مطلوب تر شدن آموزش‌ها تشکیل شده است و نیازهای آموزشی طلاب برای تبلیغ مورد بررسی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه آموزش‌های ارائه شده باید برآمده از نیاز باشد تا به آن به نتیجه مطلوب و دلخواه خود برسد ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی برنامه‌ای در جهت آموزش طلاب برای تبلیغ بین المللی و خارج از کشور ندارد.

مدیرکل آموزش سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: امروز بیش از 3 هزار و 700 روحانی مستقر در کشور بوده و طرح همیاران تبلیغ ویژه همسران روحانیان در خراسان جنوبی و استان‌های دیگر پیگیری می‌شود.

حجت الاسلام متقی پور اهداف طرح همیاران تبلیغ را کمک به همسران طلاب برای موفقیت در ایفای نقش همیاری تبلیغ و الگو شدن سبک زندگی بانوان دانست./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات