۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۶۲۸۷۸۵
در واکنش به حوادث شب گذشته نجف اشرف؛

نماینده عراقی: آماده‌ایم دژ دفاعی برای تمامی مراجع دینی کشورمان باشیم

نماینده عراقی: آماده‌ایم دژ دفاعی برای تمامی مراجع دینی کشورمان باشیم
«احمد الاسدی» تاکید کرد: آمادگی خود را برای دفاع از آیت‌الله سیستانی و دیگر مراجع عظام تقلید اعلام می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری سومریه نیوز، «احمد الاسدی» نماینده پارلمان عراق و رئیس فراکسیون پشتیبانی ملی (السند الوطنی), از آمادگی خود برای دفاع از مرجعیت دینی عراق خبر داد.

احمد الاسدی با بیان اینکه آماده‌ایم تا دژ دفاعی برای تمامی مراجع دینی در کشور باشیم، افزود: جسم و جانمان را فدای مرجعیت می‌کنیم.

وی که در واکنش به حوادث شب گذشته نجف اشرف سخن می‌گفت، افزود: به دلیل نگرانی‌هایی که وجود دارد, چون ممکن است برخی عوامل نفوذی از اتفاقات پیش آمده سوء استفاده کنند، آمادگی خود را برای دفاع از مرجعیت و رهبری دینی، یعنی آیت‌الله سید علی سیستانی و دیگر مراجع عظام تقلید اعلام می‌کنیم. مرجعیت خط قرمز است و همه ما فدایی کشور و مرجعیت دینی هستیم.

هم زمان قیس خزعلی، دبیرکل عصائب اهل الحق در عراق نیز در توئیتی هشدار داد، کسی که گمان می‌کند می‌تواند به جایگاه آیت الله سیستانی آسیب برساند به شدت متوهم است.

وی افزود: فرزندان مرجعیت توانستند در میدان عمل، بر بزرگ‌ترین نیروی پلیدی فائق آیند. این فرزندان امروز هم آماده‌اند.

در پی انتشار اخباری مبنی بر امکان حمله به بخش قدیمی شهر نجف اشرف، قیس الخزعلی به صورت غیر منتظره راهی نجف شد. در همین زمینه منبعی آگاه به سومریه نیوز خبر داد، الخزعلی تصمیم گرفت در شرایط کنونی محل اقامت خود را تغییر دهد و به نجف منتقل کند.

ارسال نظرات