۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۶۲۹۰۳۹
نماینده مجلس تاکید کرد؛

لزوم اصلاح برخی از قوانین دست و پاگیر در کشور

لزوم اصلاح برخی از قوانین دست و پاگیر در کشور
نماینده مردم بیرجند در مجلس گفت: متاسفانه برخی از قوانین در کشور دست و پا گیر است که باید در جهت اصلاح آن گام برداشته شود و مشکلات مردم را بر اساس منافع کشور حل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایندگان باید ارتباط خود با مردم را قوی کنند چرا که آن‌ها نماینده دولت نیستند بلکه نماینده مردم هستند.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس باید حرف مردم را گوش داده و در جهت حل آن نیز چاره اندیشی کنند، گفت: نمایندگان مجلس به عنوان بلندگوی مردم دغدغه‌های آن‌ها را در مجلس بیان کرده و به گوش مسؤولان می‌رسانند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، عدالت و دوری از ظلم و ستم و گسترش معنویت را از آرمان‌های انقلاب دانست و افزود: باید به کارآمدی نظام اسلامی بیش از پیش سرعت داد.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: نباید نسبت به ارزش‌های انقلاب بی توجهی کرد و نمایندگان نیز باید پاسدار ارزش‌های اسلام و انقلاب باشند و اگر در این زمینه کوتاهی صورت گیرد با آسیب مواجه می‌شویم.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از قوانین در کشور دست و پا گیر است که باید در جهت اصلاح آن گام برداشته شود و مشکلات مردم را بر اساس منافع کشور حل کرد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از اهرم‌های نظارتی در کشور نیز استیضاح است که به وسیله آن می‌توان خواسته‌های مردم را پیگیری کرد.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه قانون‌گذاری و نظارت یکی از کارهای اصلی نماینده طبق قانون اساسی است، اظهار کرد: بی توجهی به ارزش‎‌ها موجب سقوط جامعه می‌شود./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات