۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۶۲۹۱۳۹

اکران فیلم «23 نفر» در سینماهای کشور

اکران فیلم «23 نفر» در سینماهای کشور
فیلم 23 نفر روایتی با بن مایه طنز از اسارت بیست و سه نوجوان ایرانی است که بعثی‌ها در تلاش‌اند تا از آنها برای تبلیغات علیه جمهوری اسلامی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، فیلم سینمایی 23 نفر به کارگردانی مهدی جعفری و تهیه کنندگی مجتبی فرآورده از چهارشنبه 13 آذر در سینماهای کشور اکران می‌شود.

این فیلم با اقتباس از کتاب آن بیست و سه نفر نوشته احمد یوسف زاده، ساخته شد و در جشنواره فجر 97 سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی را دریافت کرد و مورد تقدیر قرار گرفت.

داستان آن بیست و سه نفر، ماجرای حضور 23 نفر از نوجوانان کشورمان در دفاع مقدس را به نمایش گذاشته است که به اسارت گرفته می‌شوند و سربازان بعثی عراق، آنها را از دیگر اسرای ایرانی جدا نموده و به صورت ویژه تلاش می‌کنند تا از آنها برای بهره‌برداری تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی استفاده کنند.

 

اکران فیلم «23 نفر» در سینماهای کشور

حضور سردار قاسم سلیمانی سر صحنه فیلمبرداری «23 نفر»

این بیست و سه نفر در کشور عراق تا دیدار با صدام هم رفتند اما بهره‌برداری فرهنگی زیادی از این موضوع صورت نگرفت. فیلم 23 نفر در بن مایه طنز به روایت مجاهدت فرزندان این ملت در هشت سال دفاع مقدس می‌پردازد و تلاش می‌کند تا فیلم در گفتمان بینانسلی نیز جای بگیرد، به همین خاطر دیدن فیلم به صورت خانوادگی جذابیت بیشتری دارد و مخاطب‌پسند است. /882/ت302/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳
منتظر آمدن فیلم هستیم تا ببینیم.
با نگاه طلبگی هم به این موضوع نقدی داشته باشید و فیلم را نقد کنید خوب است
1
0