۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۶۲۹۳۰۹

طرح "هر پایگاه بسیج، یک خبرنگار" در گیلان اجرا می‌شود

طرح
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان گفت: طرح "هر پایگاه بسیج، یک خبرنگار" جهت ایجاد زمینه برای پیشرفت رسانه در مناطق کمتر توسعه‌ یافته‌تر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ پاسدار امین یادگاری صبح امروز در کارگاه آموزشی خبرنگاران افتخاری بسیج در شفت اظهار داشت: هدف از اجرای طرح "هر پایگاه بسیج، یک خبرنگار" در شهرستان شفت ایجاد زمینه برای پیشرفت رسانه در مناطق کمتر توسعه‌ یافته‌تر است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان از عزم این نهاد برای تربیت یک خبرنگار در هر پایگاه بسیج خبر داد و گفت: دوره‌های آموزشی مختلفی برای خبرنگاران خبرگزاری بسیج برگزار می‌شود تا این افراد بتوانند حرفه‌ای‌تر در این عرصه فعالیت کنند.

وی جذب افکار عمومی را نیازمند استفاده از روش‌های خلاقانه و نوآوری در پایگاه‌های بسیج دانست و خاطرنشان کرد: می‌توان ایده‌های انقلاب اسلامی را با نوآوری و به شکلی جدیدتر که برای نسل جوان جذاب‌تر باشد در میان عموم مردم گسترش داد.

یادگاری با بیان اینکه هم‌افزایی و اتحاد بین خبرنگاران خبرگزاری بسیج موجب تقویت جبهه انقلاب می‌شود تصریح کرد: خبرنگاران بسیجی جهت مقابله با دشمن، معضلات اجتماعی و ترویج تفکر انقلاب اسلامی آموزش دیده و تربیت می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه مهمترین اهداف سپاه قدس گیلان تربیت و فعالان رسانه‌ای و خبرنگاران بسیجی است ابراز داشت امید آفرینی در جامعه نیازمند اعلام دستاوردهای انقلاب و خدمات سپاهیان و بسیجیان به مردم و جامعه است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان رسالت اصلی خبرگزاری بسیج را انتشار اخبار خدمت‌رسانی سپاه قدس گیلان اعلام کرد و افزود: خبرگزاری بسیج طبق تأکیدات رهبر معظم انقلاب خدمات سپاه و بسیج به مردم را در جامعه انعکاس می‌دهد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات