۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۶۲۹۴۰۱
در مدرسه علمیه نرجس خاتون؛

مراسم بزرگداشت شهید ابراهیمی برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهید ابراهیمی برگزار شد
مراسم بزرگداشت شهید امنیت، ابراهیمی با حضور خانواده معظم این شهید بزرگوار در سالن اجتماعات مدرسه علمیه نرجس خاتون(س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت شهید امنیت مرتضی ابراهیمی امروز با حضور خانواده معظم این شهید بزرگوار در سالن اجتماعات  مدرسه علمیه نرجس خاتون(س) شهریار برگزار شد.

براساس این گزارش، در این مراسم حجت الاسلام سالمی تولیت مدرسه علمیه نرجس خاتون(س) به ایراد سخنرانی پرداخت و با اشاره به جایگاه رفیع شهید، گفت: مقام و جایگاه شهید در اسلام بسیار خاص و ارزشمند است.

وی با بیان اینکه شهدا زنده اند و نزد خداوند روزی دارند، ادامه داد: جایگاه و فضیلت شهید را باید در پرتوی آیات و احادیث جستجو کرد.

حجت الاسلام سالمی با اشاره به اینکه شهدا به وجه الله نظر دارند، عنوان کرد: نظر به وجه الله تنها برای انبیای الهی و شهدا راحت است و تصور این امر برای انسان بسیار دشوار است.

یادآور می شود خواهر مکرم این شهید والامقام «مرتضی ابراهیمی» یکی از طلاب در حال تحصیل در مدرسه علمیه نرجس خاتون(س) شهریار است و این مراسم برای تسلی دل این خواهر طلبه و خانواده معظم شهید ابراهیمی برگزار شد./813/پ310/ب1

مراسم بزرگداشت شهید امنیت مرتضی ابراهیمی برگزار شد

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
بیپروا
United States
۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۹
خدا لعنت کنه منافق ها رو
0
0