۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۶۲۹۵۷۴
یکشنبه هفته آینده؛

رییس جمهور بودجه ۹۹ را به مجلس تقدیم می‌کند

رییس جمهور بودجه ۹۹ را به مجلس تقدیم می‌کند
رییس جمهور روز یکشنبه ۱۷ آذرماه لایحه بودجه سال ۹۹ را به مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌کند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، طبق اعلام هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی دولت در روز یکشنبه ۱۷ آذرماه لایحه بودجه سال ۹۹ را به هیأت رییسه پارلمان تقدیم می‌کند.

بر اساس این گزارش قرار است لایحه بودجه سال آینده توسط حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس‌جمهور تقدیم مجلس شود.

گفتنی است بر اساس آئین‌نامه داخلی مجلس دولت موظف است لایحه بودجه سالانه کل کشور را حداکثر تا پانزدهم آذرماه هر سال به مجلس تسلیم نماید. نحوه رسیدگی به لایحه بودجه، یک شوری خواهد بود و ترتیب رسیدگی به شرح ذیل است:

۱- نمایندگان مجلس از زمان چاپ و توزیع لایحه بودجه سالانه کل کشور و پیوست‏‌ها و سوابق آن تا مدت ده روز میتوانند پیشنهاد‌های خود را به کمیسیون‌‏های تخصصی مجلس تقدیم نمایند.

۲- کمیسیون‏‌های تخصصی موظفند حداکثر تا پانزده روز پس از چاپ و توزیع لایحه، گزارش خود را به کمیسیون تلفیق تقدیم نمایند.

۳- کمیسیون تلفیق موظف است حداکثر ظرف پانزده روز پس از پایان مهلت گزارش کمیسیون تخصصی، ضمن رسیدگی به گزارش کمیسیون‏های تخصصی گزارش نهائی خود را تنظیم و به مجلس شورای اسلامی تقدیم نماید. مهلت رسیدگی کمیسیون تلفیق حداکثر تا پانزده روز با موافقت هیأت رئیسه قابل تمدید است. /۸۵۶/
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
بایستی حقوق بازنشستگان و خانواده های مستمند و به شدت نیازمندشان که جمعیت قابل توجهی از خانوارهای طبقه متوسط و محروم و خدوم و رنج کشیده مدافع نظام و انقلاب رو با خدمت صادقانه ۳۰ ساله بدون فساد( دزدی ، رشوه ، اختلاس و فرار از کشور)تشکیل می دهند با توجه به منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین بطور کامل در سال ۹۹ همسان سازی شود.تا شرایط برای ادامه حیات و زندگی خانوارهای بدنه اصلی مدافع نظام و انقلاب در تمامی عرصه های مهم کشور، فراهم گردد.
0
0